zaterdag 11 oktober 2014

Fotodagboek #7

fd7.8

Deze week was een hele uiteenlopende week: drukte, want ik had op de woensdag mijn eerste tentamen, maar ook veel gezelligheid bij het Leids Ontzet met vriendinnen en een leuke avond thuis met familie en kennissen voor de 50e verjaardag van mijn vader. Had ik in het weekend nou maar iets meer voor school gedaan, dan had ik het deze week niet zo druk gehad en kon ik gewoon netjes iets eerder in de week een verslagje online zetten ;) Kijk snel verder!

fd7.1

Links: Maandag viel een van de twee hoorcolleges uit i.v.m. met het tentamen dat we voor dat vak hadden die week. Meer dan de helft kwam ook niet opdagen bij het andere hoorcollege van een ander vak. Ik wel. Ijverig studentje dat ik ben.
Midden: Na scouting ‘s avonds nog even een uurtje hard leren. Deze pyjamabroek heb ik zonder te overdrijven misschien al bijna 10 jaar, hij valt uit elkaar van ellende maar zit zo lekker!
Rechts: Dinsdag tijdens een werkcollege met mijn groepje heel hard werken aan een dossier waar deze week een deadline voor stond. Het blijft niet zo’n mijn ding, groepsprojecten.

fd7.2

Links: Maandag had ik een oude fiets naar Utrecht verplaatst zodat ik daar iets meer vrijheid heb, heel fijn! Ik parkeer hem nu telkens bij een gratis 24/7 bewaakte fietsenstalling bij het station, dus ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ‘ie snel gestolen wordt. We zullen het zien, het blijft Utrecht natuurlijk..
Midden: Als ik moe of suf ben na school, maakt een goed glas koude cola light me weer fris!
Rechts: Dinsdagavond heb ik zó hard geleerd, ik ben nog steeds trots op mezelf! Ik plaatste deze foto op Instagram met het onderschrift ‘Echt zo spannend, mijn studentenleven.’ want dat studeren is minder vrijheid blijheid dan ik dacht, tot nu toe.

fd7.3

Links: Woensdag had ik pas om 5 uur het tentamen, dus ik had nog heel wat tijd om te leren en alles door te nemen. Ik maakte een stapel kaartjes met begrippen, vragen en uitleg. Af en toe heb ik afwisseling nodig tijdens het leren!
Midden: En de zenuwen slaan toe. Heb ik hard genoeg geleerd? Heb ik wel het goede geleerd? Als ik dit niet haal ben ik fucked. Als ik dit niet haal heb ik geen motivatie meer. Mijn cijfer heb ik ondertussen al terug en ik had gewoon een dikke 7,8, aaah!
Rechts: Neee! Drama in de trein! Ik was heel ruim op tijd weg gegaan van huis ‘mocht er iets met de treinen fout gaan ofzo’. Ik ging er uiteraard niet vanuit dat het precies vandaag, na al die weken, zo fout zou gaan. Er reden geen treinen meer naar Utrecht vanaf Woerden in verband met hulpdiensten op het spoor (lees: suïcidale praktijken). Gelukkig kwam ik twee studiegenootjes tegen met hetzelfde probleem dus we konden met z’n drieën stressen! Uiteindelijk kwam er een trein waar half Nederland in werd gepropt, maar we waren nog wel nét op tijd voor het tentamen, gelukkig!

fd7.4

Links: Op de terugweg at ik lekker een salade in de trein. En ik ontspande want ik was behoorlijk zenuwachtig geweest voor dat tentamen!
Midden: De volgende ochtend alweer bij de bus om half 8. Ik ben nog steeds verliefd op mijn laarsjes!
Rechts: Na het werkcollege aan het dossier werken in de lounge op de Drift.

fd7.5

Links: Donderdag middag maakte ik platte patat voor mezelf. Ik heb hier héél lang geleden al eens over geschreven, klik HIER.
Rechts: Vrijdagavond naar Leiden voor het Leids Ontzet! Ik heb een hele gezellige avond gehad met vriendinnen van de middelbare school, ik had ze gemist!

fd7.6

Links: Leiden met Maartje!
Midden: Na het avondje Leiden sliep ik bij mijn vriend, helaas ging de wekker de volgende dag alweer vroeg voor een ochtendje workings bij de Appie.
Rechts: Zaterdagmiddag en avond was er een feest bij ons thuis, nog voor de 50e verjaardag van mijn vader. Dit was mijn outfit van die dag. Kan iemand me als-je-blieft leren hoe ik spiegelselfies moet maken?

fd7.7

Links: Er waren ongeveer 70 mensen bij ons in huis en het was echt een hele leuke avond! Er was Chinees eten geregeld en genoeg drankjes voor iedereen, gezellig!
Midden: Zondag was vooral huiswerk en uitrusten. ‘s Avonds lakte ik mijn nagels en keek ik HNTM van een week eerder terug.
Rechts: Zaterdagavond vertelde ik nog aan al die familieleden dat ik ‘waarschijnlijk ergens in januari ofzo’ ging zoeken naar een kamer in Utrecht, maar zondagavond kwam ik ineens een leuke kamer tegen bij ‘Kamer in Utrecht’ op Facebook. Ik was ook echt nog helemaal niet op zoek maar deze kamer riep me gewoon! Ik stuurde impulsief een mailtje en werd uitgenodigd voor de hospiteeravond later die week. Die is ondertussen al geweest, maar daarover meer in het volgende fotodagboek ;)

In het volgende fotodagboek zien jullie foto’s van eten, treinen, scouting, eten en horen jullie dus hoe de hospiteeravond was. Stay tuned!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten