donderdag 18 september 2014

Fotodagboek #4

fd4.9

Eigenlijk was mijn plan om elke maandag (hooguit dinsdag) het fotodagboek te plaatsen, maar dat is zoals je ziet in week 4 dus al fout gegaan. En dat heeft alles te maken met, jaja je raadt het al: te weinig tijd. Die studie slaat echt als een bom in op mijn normale leventje. Ik vind het hartstikke interessant en ik geniet nog steeds van Utrecht, maar wát een werk moet ik thuis doen zeg. Dat is een kwestie van wennen, komt goed komt goed, blijf ik maar tegen mezelf zeggen. Er was toch nog wel tijd voor wat leuke dingen, gelukkig maar, want mijn vader werd vrijdag 50! Klik op ‘meer lezen’ voor de foto’s!

fd4.1

Links: Maandagochtend in de trein op weg naar Utrecht voor twee hoorcolleges.
Midden: M’n ouders waren nog steeds op vakantie, dus mijn broertjes en ik moesten voor onszelf zorgen. Maandagavond maakte ik rode kool met gebakken aardappeltjes en een hamburger voor ons. Lekker!
Rechts: Later die avond keken we bij scouting de foto’s van het kamp terug. Leuk om daar weer even aan terug te denken!

fd4.2

Links: En gezellig bijkletsen met Maudy!
Midden: Rond half 12 kreeg ik een smsje van mijn ouders dat ze weer waren geland. Ik haalde ze op met mijn broertje, ze moesten hard lachen om ons bordje!
Rechts: Dinsdag was een beetje een baaldag, het werkcollege dat ik die dag had viel enorm tegen en thuis aangekomen had ik geen verbinding met het internet.

fd4.3

Links: Én ik moest nog superveel doen voor de volgende dag, waar ik dus internet voor nodig had. Grrrr…
Midden: Woensdagochtend moest ik voor het eerst om 9 uur beginnen. Vandaag had ik een werkcollege op de ‘Achter De Dom’. Het duurde even voor ik doorhad dat de straat zo heette, haha. Vanaf het station liep ik langs de grachten richting de Dom, maar ik had de afstand niet goed ingeschat dus moest op het einde flink haasten!
Rechts: Donderdag moet ik ook om 9 uur in Utrecht zijn, dus de wekker staat dan al vroeg. De avond van tevoren probeer ik op tijd naar bed te gaan, maar dat mislukte zoals je ziet.

fd4.4

Links: Een voordeel aan de donderdag is dan wel dat ik om 12 uur weer thuis (!) ben! Goed moment voor een lekkere lunch dus. Ik maakte pizza quick-tosti’s, maar dan zonder kaas, haha.
Midden: En nog even een middagje lezen en opdrachten maken. Gelukkig was het een interessante tekst!
Rechts: ‘s Avonds moest ik een paar uurtjes werken en daarna trakteerde ik mezelf op ijs met cola. Ik heb heel lang geleden iets geschreven over dit ‘recept’, het is superlekker!

fd4.5

Links: Een van mijn favoriete programma’s is One Born Every Minute. Lekker drama en dan uiteindelijk lieve baby’tjes en blije ouders, ik weet niet waarom maar dat kijkt gewoon zo lekker weg, haha.
Midden: Vrijdag was het heerlijk weer! Op weg naar het station kocht ik op het Neude met twee studiegenootjes een lekker ijsje. Ik nam Raspberry Cheesecake-smaak!
Rechts: Vrijdag pronkte de hele dag deze mooie Abraham op het afdakje, mijn vader werd die dag namelijk 50! Ook hing er eerder die dag nog een mooi spandoek voor de deur. Tradities zijn er om voortgezet te worden hè, haha.

fd4.6

Links: Samen met mijn moeder begon ik het weekend goed met Radler en Pringles, in de zon!
Midden: ‘s Avonds kwam als verassing visite en mijn moeder had daarvoor deze supermooie taart laten maken. De binnenkant was met iets van sinaasappel, maar dat heb ik laten liggen.
Rechts: Zaterdag waren Pascale en ik tegelijk klaar met werken, dus we hebben gezellig samen geluncht bij mij thuis.

fd4.7

Links: ‘s Middags voelde ik me ineens heel slecht en slap, zelfs na een powernap. Gelukkig ging het na wat fruit, een douche en een goed vol bord patat weer beter.
Midden: ‘s Avonds ging ik met een groepje vrienden naar het 12” feest in de buurt. Het is een beetje een dorpsfeest waar je echt íedereen tegenkomt, heel gezellig dus! De avond verliep helaas niet helemaal volgens plan, dus ik lag íets eerder dan verwacht alweer in bed.
Rechts: Zondag maakte ik samen met mijn vriend huiswerk. Althans, dat was het plan. De boeken lagen open op tafel, maar we hebben meer lui op de bank gehangen en geluncht.

fd4.8

Links: En die schade moet dan ‘s avonds hersteld worden. Mijn moeder brengt me ‘s avonds vaak thee voor tijdens het huiswerken, dat is wel lief.
Midden: En wat hebben we daarvan geleerd?
Rechts: ‘s Avonds belde mijn vriend voor de zekerheid nog even op om te vragen of ik écht die datum mee op vakantie kon, zodat zijn ouders konden boeken. Deze snapchat stuurde ik naar hem en Nienke, een vriendin van me die wat heeft met het broertje van mijn vriend en dus ook mee gaat. Echt heel leuk!

Ik hoop dat ik volgende week net iets meer mijn draai ga vinden in het studeren, zodat ik ook nog wat tijd overhoud om tussendoor te kunnen ontspannen. Zou heel fijn zijn! Voor aankomende week staat héél weinig op de planning, behalve werken en een avondje eten bij mijn vriend in Delft. We zien het volgende week :)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten