maandag 22 september 2014

Fotodagboek #5

fd5.9

Alwéér een week voorbij. Een week van hard werken, verkoudheid, lekker eten en gezellige avondjes! Ook moest ik naar de tandarts (brrr) en kreeg ik het voor elkaar om een keer ‘s ochtends (!) te gaan hardlopen. Kijk snel verder!

fd5.1

Links: Het is weer maandag, hoorcollegedag!
Midden: In de trein op weg naar huis heb ik altijd superveel honger, en om te voorkomen dat ik bij een kiosk iets te eten koop, neem ik dus van thuis dingen mee. Vandaag at ik deze crackers, lekker!
Rechts: ‘s Avonds bij scouting bijpraten onder het genot van een zak chips. Dat mag op maandagavond!

fd5.2

Links: Dinsdag heb ik overdag heel hard gewerkt aan opdrachten, zodat ik ‘s avonds naar mijn vriend in Delft kon!
Midden: We maakten samen pasta carbonara, en hoewel het er hier misschien niet heel lekker uit ziet, was het echt héérlijk!
Rechts: De rest van de avond hebben we lui op de bank gehangen en het RTL Showbizz spel gespeeld, haha.


fd5.3

Links: Woensdagochtend vroeg een werkcollege, gelukkig van een vak dat ik leuk vind!
Midden: Ik moet zooooveel printen voor mijn studie, echt heel milieuvriendelijk om er per week een half pak A4-tjes doorheen te jassen.
Rechts: Aan het einde van de middag moest ik op controle bij de tandarts. Helaas moet mijn verstandskies (voorlopig eentje) getrokken worden. Ik ben zo bang voor dokters en tandartsen, echt heel vervelend.. Zou er heel graag vanaf zijn want ik hik zo erg tegen dit soort dingen op.

fd5.4

Links: Daarna moest ik nog een paar uurtjes werken maar ik voelde me niet zo goed. Ik had die middag al koorts gekregen en had waarschijnlijk een beginnende keelontsteking. Ik ben iets eerder gestopt met werken, dat was wel weer fijn!
Midden: Donderdagochtend weer lekker vroeg bij de bushalte.
Rechts: Na mijn college ging ik nog even naar de speciale mannen H&M. Mijn vriend is namelijk zijn lievelingstrui (oké, mijn lievelingstrui voor hem) kwijtgeraakt, en ik hoopte dat ze hem nog verkochten. Jammer genoeg niet, maar deze had er wel heel erg op geleken!

fd5.5

Links: Ik voelde me een beetje blehhhh door al die klachtjes. Deze foto verstuurde ik via Fling, ik had even medelijden nodig, hahaha.
Midden: De laatste paar dagen van deze week nam ik mijn laptop mee naar Utrecht, werkt veel fijner dan schrijven eigenlijk! De enige tas waar ik hem in kan vervoeren is mijn oude Eastpak, dus dat moet dan maar!
Rechts: Ik was vroeg thuis voor de lunch, dus dat werd weer iets lekkers!

fd5.6

Links: Donderdagavond was er een feestje van de studievereniging, maar het leek me niet zo slim om ziekjes tot laat uit te gaan. Uiteindelijk heb ik snotterend HNTM teruggekeken, was zo eigenlijk ook wel een lekker avondje.
Midden: Vrijdagochtend voelde ik me heel verplicht om iets nuttigs te gaan doen, iets sportiefs zelfs! Ik blijf ‘s avonds rennen zoveel fijner vinden.
Rechts: Mijn moeder vind het leuk om van alle vakantieadresjes een steen mee te nemen en te labelen. Ik nam er deze zomer eentje mee uit Bodrum en Kos, maar had er nog niet opgeschreven waar ik ze had gevonden. Eigenlijk wist ik dat ook niet meer.

fd5.7

Links: Vrijdag was ik ruim op tijd in Utrecht, dus ik liep even naar de Invito. Daar zag ik deze prachtige enkellaarsjes, ik moet ze hebben!
Midden: Raad de smaak! Mijn broertje hebben allemaal een inzending gedaan, maar ik vertel jullie natuurlijk niet wat ik heb ingestuurd. Die 10.000 euro kan ik goed gebruiken (zie vorige foto)!
Rechts: ‘s Avonds had ik echt geen zin meer om thuis te zitten, dus ik ging in het dorp wat drinken met Nadine. Later die nacht hadden we honger maar in ons dorp is ‘s nachts alles dicht. We hebben een kwartier gefietst voor een patatje. Onze vriendjes wonen daar allebei heel erg in de buurt, dus we besloten dat we daar maar bleven slapen, handig!

fd5.8

Links: Dát is nog eens leuk thuiskomen van werk op zaterdag! Mijn moeder en broertje hadden superveel sushi gemaakt, lekker!
Midden: ‘s Avonds ging ik met mijn vriend naar de film Sex Tape. Ik vond het echt een leuke film! Op een gegeven moment gingen de lichten in de zaal aan en werd de film stopgezet, het was heel warm in de zaal doordat de airco het niet deed maar Pathé was zo netjes om flesjes koud water uit te delen!
Midden: Zondag maakten we samen huiswerk. Ik was echt heel productief, terwijl hij voetbal zat te kijken.
Rechts: ‘s Avonds keek ik 1 tegen 100 met mijn broertjes. Ik zou ze er echt állemaal hebben uitgespeeld, no joke.

Zoals je ziet was dat dus een prima weekje, en ik denk dat komende week er bijna precies zo uit zal zien! Woensdagavond heb ik een verplichte avond bij mijn werk om meer te leren over klantencontact en dat soort dingen, donderdagavond ga ik dat in de praktijk brengen en zaterdagavond is het tijd voor gezelligheid met collega’s! We gaan dan uit eten en bowlen, leuk! Ook zal ik deze week moeten beginnen met leren voor mijn allereerste tentamen op 1 oktober, spannend… Fijne week allemaal!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten