zaterdag 9 maart 2013

SHOPPEN IN BERLIJN

Oostenrijk was niet bepaald een shopparadijs (appels en cola, dat heb ik er gekocht) maar gelukkig kon Berlijn het deze week goed compenseren. Over Berlijn zelf ben ik helaas niet zo te spreken (daarover later meer, er komen nog reisverslagen) maar shoppen kun je er wél goed. Ik heb heeeel veel geld uitgeven aan leuke spulletjes!

IMG_0886

IMG_0882
Deze twee leuke blousejes kocht ik bij de Primark voor 10 euro per stuk. De turquoise knalt echt heel erg, en die met stipjes is simpel, maar toch niet helemaal. Het blouseje met stipjes is overigens wel heel lang (gewoon maatje 36), waardoor ik hem altijd in mijn broek zal dragen.

IMG_0875
Ik had maar één joggingsbroek, die ik nooit in de was wilde gooien want ja, dan heb ik even geen lekkere broek. Een nieuwe was wel zo praktisch dus. Bovendien hardloop ik ook in joggingsbroek. Deze kocht ik bij de H&M voor €14,95.

IMG_0877IMG_0878
Kanten shirtjes vind ik altijd al heel erg leuk, maar veel van die shirts staan me heel raar. Bij de New Yorker probeerde ik het nog één keer, en hij zat helemaal goed! Ik vind hem heel leuk voor bij het uitgaan (altijd met iets eronder natuurlijk, geen zorgen!) Hij heeft me €16,95 gekost.

IMG_0894
Ik kocht dit blouseje een tijdje geleden al in het roze, en die draag ik váák. Een zwarte is wat makkelijker te combineren. Deze kost slechts €9,95 bij de H&M.

IMG_0900
Ik had ook nog een simpel hardloopshirtje nodig. Deze kostte €14,95 bij de H&M en voelt lekker sportief aan, haha.

IMG_0904
Een vrij simpel, wijd shirtje van de H&M voor €9,95. Met een leuk ritsje aan de achterkant.

IMG_0913

Dit had ik écht écht nodig! Een nieuwe, simpele zwarte blazer. Ik had er al eentje maar die is heel kort aan de achterkant. Van de ene op de andere dag vond ik hem ineens helemaal niet leuk meer staan, terwijl ik zwarte blazers zo leuk vind. Deze is ook van de H&M voor €29,95.

IMG_0916
Voor slechts €3,00 kocht ik deze superleuke oorbellen bij de Primark. Vooral de pareltjes, diamantjes en hartjes vind ik leuk. De oorbellen met driehoeken ernaast rekende ik ook meteen af bij een plaatselijke kledingwinkel. Ze kostten €5,95.

IMG_0917
Mijn mascara raakte op en ik had snel een nieuwe nodig. Ik zweer bij die van de Etos, maar dat kon natuurlijk niet. Deze bevalt me ook wel goed. Hij kostte rond de 2-3 euro geloof ik. De concealer was ongeveer 2 euro en de donutrol kocht ik bij de Primark voor €1,50.

IMG_0919
Het viel me heel erg op dat producten bij de drogisterijen (DM en Rossman bijvoorbeeld) veel goedkoper waren dan in Nederland. De deo van Balea kostte me slechts €0,55 en die van Rexona ook maar €1,29. Voor de dagcrème betaalde ik ook niet meer dan 2 euro en zelfs de labello was er goedkoper (ongeveer €1,30).

IMG_0922

De luchtjes van Essence zal ik áltijd kopen, hoe vies ze ook ruiken. Ik vind ze gewoon zo leuk om te sparen! In de DM vond ik er drie (voor €3,00 per stuk) die ik nog niet eerder had gezien in Nederland (Duitsland loopt altijd voor met de Essence collecties) en ik nam ze natuurlijk mee. Ze ruiken alle drie vooral heel fris.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten