zaterdag 10 november 2012

NIEUW #6

Ik heb al een tijdje geen artikels meer gepost over nieuwe aankopen, en dat had zijn redenen. Ten eerste begin ik mijn digitale camera, die ik ondertussen al bijna twee jaar heb, langzaam te haten. Het lijkt wel alsof de kwaliteit van de foto’s steeds slechter wordt en ik zie steeds meer supermooie foto’s voorbij komen die gemaakt zijn met spiegelreflexcamera’s, dus ik ben niet zo snel meer tevreden. Zodra ik ben bijgekomen van de hartaanval die ik kreeg na het zien van de hoge bedragen van die camera’s koop ik er misschien wel een.. Daarbij heb ik ook geen fijne plek om foto’s te maken van mezelf met de kleding aan, dus daarom nog maar even zo aan een hangertje. Hoe dan ook, ik blijf het leuk vinden om mijn nieuwste aankopen te laten zien!

newin 014

Deze zwarte lage All Stars (€60 America Today) wilde ik al een tijdje en ik heb dan ook niet lang getwijfeld in de winkel. En terecht, want ik doe ze nooit meer uit!

newin 018newin 020newin 024

De spijkerblousejes zijn ondertussen misschien niet zo origineel en nieuw meer, maar ik had er nog geen een! Deze (€19,95 H&M) is redelijk licht en ik vind hem echt heel leuk, ze zijn zo leuk te combineren! Het roze blouseje (€14,95 H&M) in het midden is iets wat ik voorheen nooit zou hebben gekocht. Ik paste zonder verwachtingen, maar ik vond hem uiteindelijk zo leuk dat ik hem nu best vaak draag. Hij is vooral heel leuk en handig tijdens het uitgaan! Het zwarte blouseje (€10 Cartouche) heb ik nog niet zo lang, maar ook deze lijkt me heel fijn tijdens het uitgaan (of met kerst :). Hij staat het leukst met opgestroopte mouwen.

newin 031newin 055

Ik ben echt een ramp met panty’s. Er komen veel te snel ladders in en van die lelijke zwarte haakjes-strepen. Deze zwarte panty is 60 den (€4,50 HEMA) en schijnt heel goed en stevig te zijn, maar ik heb hem zelf nog niet uitgeprobeerd. De bordeauxrode  ronde sjaal ernaast (€12,95 Vero Moda) draag ik nu standaard bij mijn nieuwe jas, waar verder in dit artikel een foto van staat. Misschien denk je nu meteen dat dit een hele rare combinatie is, maar ik vind het juist wel leuk :)

newin 026newin 044-001

Je kunt de BB-Creams tegenwoordig niet meer ontwijken, want steeds meer merken komen met een versie. Ik kocht deze van Kruidvat (€4,95 Kruidvat) om uit te proberen, en het is best een fijn product. Hij dekt meer dan ik had verwacht en goed uitsmeren is heel belangrijk. Of het nou ook echt verzorgend is betwijfel ik. De lipsmacker ernaast (€2/€3 Kruidvat) is echt heerlijk. Ik hou heel erg van de combinatie vanille en cola (klik) en deze nam ik dus meteen mee, haha! De zwarte nagellak met paarse glitters kreeg ik van een vriendin die in de herfstvakantie naar familie in de VS was geweest. Heel mooi!

newin 037newin 038newin 040

De eerste twee paar oorbellen kocht ik in een setje (€ongeveer 5 Kruidvat). De zwarte zien er af en toe een beetje eng uit tussen mijn blonde haar, maar de bordeauxrode zijn wel erg leuk. De enorm lange oorbellen (€7,95 The Sting) op de laatste foto heb ik nog niet zo lang, maar ik móest en zou ze meenemen! Ik twijfelde of ik ze wel zou gaan dragen, maar ze staan verbazingwekkend leuk en helemaal niet heel overdreven.

newin 052
newin 053

Eigenlijk was ik een beetje opzoek naar een wat nettere winterjas, want mijn oude vond ik altijd al een beetje hangerig. Deze (€49,95 H&M) vond ik echter wel heel leuk, en aangezien zo’n nette jas waarschijnlijk toch niks voor mij is kocht ik deze. In het echt is de kleur wat donkerder, en jammer dat jullie niet kunnen voelen hoe zacht de binnenkant is! Ik koos voor deze aparte kleur omdat ik de parka’s wel heel leuk vind, maar de groene kleur zou ik te weinig kunnen dragen met mijn broeken. Het fijne aan deze jas is de warme voering, de goede maat capuchon, de touwtjes in de taille en de strakke uiteindes van de mouwen. Niets is zo vervelend als de kou voelen tussen je handschoenen en jas, haha.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten