maandag 11 maart 2013

FEBRUARY STARS

Februari is alweer bijna twee weken geleden, maar zoals jullie ondertussen wel weten heb ik nog geen tijd gehad voor het maken van het maandelijkse foto-overzichtje! Eigenlijk is het nu nog leuker om dit artikel te maken, want bij elke foto denk ik ‘ooooja!’, haha. Februari was wat school betreft heel afwisselend. Ik had rustige periodes maar ook hele drukke. Wat vooral opviel was de ontbrekende motivatie.. Verder had deze maand ook superleuke dingen. Klik op ‘meer lezen’ voor de foto’s!

IMG_2348IMG_2398
Links: mijn eerste betaalde advertorial kwam online. Leuk!
Rechts: gezellige avond bij een vriend van scouting die 19 was geworden.

IMG_2364IMG_2451
Links: nog een gezellige avond bij een vriendin van scouting die 18 was geworden :)
Rechts: pakketje van Josephine ontvangen!

IMG_2419IMG_2447
Links: lieve Pascale eindelijk zonder beugel!
Rechts: op Valentijnsdag/Romy’s verjaardag gezellig knakworstjes eten bij haar thuis.

IMG_2370IMG_2403
Links: rondje skeeleren langs de weilanden en kassen met Maartje.
Rechts: in een tussenuur ‘gewoon even’ onze vakantie geboekt naar Terschelling. Woehoe!

IMG_2457IMG_2466
Links: shuttle-run-test gedaan bij de gym. Ik kon zó duidelijk merken dat het hardlopen heeft geholpen! Het ging goed!
Rechts: samen met vriendinnen eerst pizza eten bij Nienke thuis voor haar verjaardag, en daarna door naar een kroeg waar Yellowclaw optrad. Heeeele leuke avond gehad!

IMG_2472IMG_2491
Links: voor het eerst lukte de knot met een donutrol een soort van. Ook lukte eyeliner na 4 jaar oefenen vandaag eindelijk! Wat een dag.
Rechts: Bètadag op school. Joepie.

IMG_2483IMG_2513
Links: spel van de maand!
Rechts: samen met Pascale in de bus op weg naar Saalbach-Hinterglemm, Oostenrijk!

IMG_2539IMG_2587
Links: aangekomen in Oostenrijk. Het was heerlijk weer!
Rechts: Oostenrijks bier met een rietje drinken is níet lekker, haha. Zonder rietje ook niet trouwens.

IMG_2623IMG_2605
Links: après-skiën in Hinterglemm! We gingen naar een heerlijke ordinaire skihut met alleen maar Nederlanders!
Rechts: heerlijk geskied met supergezellige mensen. Ik heb echt een mooie week gehad :) Ik wacht nog even op de foto’s van leraren, daarna maak ik een verslagje!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten