zondag 3 maart 2013

ARME IK

IMG_2689
Hi allemaal! Gisterochtend ben ik teruggekomen van mijn leukste wintersportvakantie ooit in Oostenrijk en morgenochtend zit ik alweer in de bus op weg naar Berlijn met school. Een geweldige kers op de taart, om het maar even zacht uit te drukken! Zoals jullie hebben gemerkt is het me gelukt om voor mijn skivakantie wat artikels vooruit te schrijven, maar voor aankomende week is het helaas niet gelukt. Mijn plan was om dat gister te doen (mijn opa is vandaag 80 geworden en gaf een feestje, ik ben dus vandaag ook heel de dag niet thuis geweest!) maar ik was echt te moe. Zaterdagochtend ben ik weer terug uit Berlijn en hopelijk ook weer terug in het blogwereldje. Mijn site ligt namelijk nogal stil, maar bloglovin puilt uit! Je zou bijna medelijden met me hebben hè? Haha.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten