woensdag 9 januari 2013

MIJN KERSTGALA OUTFIT

Ga er maar vanuit dat ik nu de laatste ben door wie je lastig wordt gevallen met kerstoutfit-foto’s. Tijdens het kerstgala zijn er foto’s gemaakt door een leraar, maar die heeft ze afgelopen weekend pas online gezet. Toch wilde ik jullie graag nog mijn outfit laten zien van het leuke kerstgala! kerstgala.5
kerstgala.4
Ik droeg een leuk kanten jurkje van de H&M, die me maar 20 euro heeft gekost! Ik wilde absoluut niet teveel betalen, want ik draag hem waarschijnlijk echt maar één keer. Het jurkje heeft korte mouwtjes, waaronder geen onderjurkje zit, dus op die plek zie je goed het motiefje van het kant. Onder de rest van het jurkje zit wel een zwarte onderjurk. De jurk is redelijk strak, maar zat bij mij wel wat losser in mijn taille. Maar niet vervelend of lelijk los. Eronder droeg ik een mousse-panty (in de kleur graphite) van Hema. De schoenen heb ik al eerder laten zien, die zijn van Van Haren.
kerstgala.3
Haha, deze foto gaat ook rond op facebook en telkens schrik ik weer van mijn overdreven happy face.
Mijn haren heb ik gekruld met papillotten, en een paar mislukte plukjes heb ik proberen te redden met een krultang. Het resultaat was niet helemaal wat ik wilde, maar het kon wel. Wat make-up betreft droeg ik vrij weinig. Op mijn wimpers droeg ik een paar flinke lagen mascara, mijn waterlijntjes had ik zwart gemaakt met oogpotlood en oogschaduw en op mijn oogleden had ik wat gouden en bruine glitteroogschaduw. Mijn wenkbrauwen had ik een klein beetje bijgewerkt met wenkbrauwpotlood. Op mijn lippen had ik alleen een klein beetje lippenbalsem. Ik droeg gouden nagellak met lekker veel gouden glitters eroverheen en ik droeg 2 paar gouden knopjes in mijn oren. Eigenlijk was dit niet veel meer dan ik draag op de gemiddelde dag, maar ik vond het wel ‘overdreven’ genoeg met de krullen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten