donderdag 6 december 2012

HI HIGH HEELS

SAM_6959
Over een paar weken is het weer zover: het jaarlijkse kerstgala. Hét schoolfeest van het jaar en altijd een leuke avond dansen! Het zoeken naar een geschikte outfit is elk jaar weer een drama (daarover later meer) maar deel 1 van dit jaar is alvast binnen! Ik heb namelijk hele mooie kerstproof hakken gevonden bij Van Haren. In de eerste instantie paste ik de gouden versie, maar die hadden een vreemde zilveren ondertoon bij mijn huid vergeleken. Vandaar dat ik voor deze zwarte hakken ging! De hak is ruim 11 centimeter hoog en ik moet nog wel even gaan oefenen met het lopen. Is niet mijn sterkste punt. Ze kostten me €19,90 bij Van Haren van het merk Graceland. Op de foto zie je maat 37. Ik heb meestal maat 38/39, maar 37 leek me bij deze toch het best. Ze lopen niet geweldig lekker, maar het is best te doen. Mijn voeten worden hoe dan ook, toch wel afgekneld die avond. Ik ben in ieder geval wel heel blij met dit deel van mijn kerstgala outfit, nu de rest nog!
(klik op ‘meer lezen’ voor nog wat foto’s!)

SAM_6963
SAM_6966
SAM_6961

Geen opmerkingen :

Een reactie posten