woensdag 2 januari 2013

EEN GOED BEGIN IS HET HALVE WERK

IMG_20152013-01-01 12.43.50
Een héél gelukkig nieuw jaar allemaal! Ik hoop dat jullie een leuke jaarwisseling hebben gehad en dat je met een goed gevoel kunt terugdenken aan 2012. Ik ben 2013 heerlijk feestend ingegaan met mijn lieve vriendinnen Pascale, Molly, Maartje en Fiona. Maandagavond ging ik rond 9 uur naar Pascale want daar was een gezellig feestje met vrienden van haar ouders. Daar heb ik met Fiona diepgaande gesprekken gevoerd over 2012, het jaar dat alles veranderde. Het was heel gezellig en ineens moest de tv alweer aan om af te tellen! Die laatste seconden maken me altijd zo bewust van het afgelopen jaar, heerlijk! Met een glas champagne in de ene hand en met wijn in de andere hebben we elkaar 3 zoenen gegeven en zijn we naar een groot feest in een sporthal in de buurt gegaan. Iedereen die ik gelukkig nieuw jaar wilde wensen was daar (op mijn ouders en broertjes na dan), dus het was een geweldig feest! Tot een uurtje of 5 hebben we lekker door gedanst en daarna zijn we met z’n 5’en in een tweepersoonsbed in slaap gevallen. Klik op ‘meer lezen’ voor het vervolg..
nyd
IMG_2038
(let niet op het tijdstip in het hoekje, en ook niet op de wallen overigens)
We hadden de wekker om 8 uur gezet voor de nieuwjaarsduik in Scheveningen maar we hadden ons 2 uur (!) verslapen. Zonder enige hoop zijn we toch nog snel naar Scheveningen gereisd om daar dan maar zelf een duik te doen onder ons welbekende motto ‘gewoon doen!’, maar we waren gewoon nog op tijd voor een kaartje en het startsein! Hoe dit mogelijk is snappen we nog steeds niet, want het jaar ervoor was het wel een beetje mislukt, maar blij waren we zeker! Samen met 10.000 mensen zijn we het water in gerend en dat was echt een superleuke ervaring. Er is geen betere manier om het jaar te beginnen, haha! Hoe hebben jullie Oud & Nieuw gevierd? En zijn er nog meer diehards (of mag je jezelf zo niet noemen?) die het koude water in zijn gegaan?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten