donderdag 2 februari 2012

What if I did Project365 again?

Vorig jaar deed ik het Project365, en ik was eigenlijk van plan het dit jaar nog eens te doen. Het zou me alleen teveel moeite+tijd gaan kosten, dus daarom hield ik het maar gewoon bij één jaar. De eerste week van dit jaar had ik voor de zekerheid nog wel veel foto's gemaakt, dus het leek me wel leuk om even te laten zien hoe het was geworden als ik het wél had gedaan, en wat jullie dus missen ;)


01-01 : Happy New Year! Nadat Fiona, Pascale en ik iedereen een gelukkig nieuwjaar hadden gewenst, gingen we samen met Isis naar een Oud&Nieuw-feest dat bij Pascale in de buurt was. Er waren ongeveer 1500 mensen en ondanks dat het 16+ was kwamen we er gewoon in :) We waren namelijk 'gewoon onze ID vergeten' en anders hadden we ze nog wel kunnen claimen voor het feit dat ze eerst het geld binnenhalen met de kaartverkoop en bij de ingang ineens moeilijk gaan doen. Het was in ieder geval echt supergezellig! 2012 had niet beter kunnen beginnen! Die ochtend hebben we het begin van het jaar nóg beter gemaakt met de nieuwjaarsduik. We lagen rond 4 uur in bed en moesten er om 9 uur alweer uit. We waren uiteindelijk veeel te laat voor inschrijving, maar nog net op tijd voor de echte duik. Samen met alle andere laatkomers (waren er ook minstens 300) zijn we naast alle anderen het water ingedoken. Het was echt heel erg koud, vooral m'n voeten leken er wel af te vallen! Om weer op te warmen gingen we in de McDonalds zitten, en daar hebben we nog zo'n 1,5 uur met een paar mensen zitten praten over eigenlijk helemaal niks :') Het jaar begon echt geweldig!

03-01 : Na een typisch dagje niks doen (naast 2 uur werken) kwamen Maartje en Pascale de nieuwe aflevering van Pretty Little Liars kijken bij mij thuis in de kelder. Pascale was niet bereid zich om te kleden en kwam dus met deze mooie 'GLAM' joggingbroek mijn huis in, haha.

04-01 : 's Ochtends heb ik samen met Loek en mijn moeder ontbeten bij de IKEA. We hebben niet zoveel gekocht, maar het was wel leuk :) 's Avonds gingen Pascale, Wendy, Romy, Isis, Maartje, Karlijn en ik bij Karlijn thuis Singstar-spelen. Ik sing echt de stars van de hemel (Ha. Ha.)

05-01 : Ik heb nog nooit op nep-sneeuw geskied, tot vandaag. Om onszelf te troosten dat we deze vakantie niet naar Oostenrijk gingen, besloten we maar om een ochtendje te gaan nep-skiën in Snowworld, haha. Hoewel het in het echt natuurlijk 10x zo leuk is, was het wel grappig om even te doen :)

07-01 : Bij scouting hadden we deze avond de nieuwjaarsdrup, en het thema was dit jaar '70's & 80's'. Ik ging me omkleden bij Jolein thuis, en we gingen met z'n 4'en verkleed als hippies. Ook het 2e feest van dit jaar was zeker weer geslaagd, haha!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten