maandag 31 december 2012

2012 IN LIJSTJES – LEUKSTE UITSTAPJES

cambridge%2520027_thumb%255B2%255D
Wat ging dit jaar snel! Heel cliché, maar zeker waar. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit jaar het vorige jaar weer heeft overtroffen en het was echt een groot succes! Ik voelde me dit jaar supergoed en ik heb ook maximaal genoten van alle leuke dingen die ik heb gedaan. In deze laatste week van 2012 kijk ik elke dag terug op het jaar met een lijstje (op willekeurige volgorde).
Ik heb dit jaar véél gedaan. Ik heb veel leuke reisjes gemaakt en ben vooral veel uit geweest. Wat echte ‘uitstapjes’ betreft viel het dit jaar wel mee, achteraf gezien. Dat maakte dit jaar echter niet minder leuk, dus hier het laatste lijstje van 2012 voordat ik 2013 feestend in zal gaan..

1 – Cambridge met school (foto)
2 – Vakantie naar Spanje met ouders, broertjes en Pascale (met o.a. dagje Barcelona en dagje L’estartit)
3 – Weekendje Moviepark Germany met ouders en broertjes
4 – Dagje treinen door Brabant/Utrecht met vriendinnen
5 – Zomerkamp met scouting

Geen opmerkingen :

Een reactie posten