donderdag 3 januari 2013

A DECEMBER TO REMEMBER

A december to remember, ja dat was het zeker. Deze maand staat natuurlijk élk jaar volgepland met leuke dingen, maar vooral dit jaar heb ik er weer iets moois van gemaakt. Ik ben van plan iets minder ‘en vrijdag ging ik naar de kroeg’-foto’s te plaatsen want waar ik mijn weekenden doorbreng weten jullie nu ondertussen wel. Maar goed, voor het idee af en toe nog eentje dan. Klik op ‘meer lezen’ voor de foto’s van mijn december, de maand waarin de wereld niet verging.

IMG_1605kerst2012.1
Links: Sinterklaas op school. Er werden leerlingen naar voren geroepen waar ze iets leuks over konden vertellen. Ik mocht niet komen.
Rechts: Voor het kerstgala van school! Uitgebreide foto’s komen nog, maar de foto’s van het feest staan nog niet online, dus daar wacht ik nog even op.

IMG_1584IMG_1744
Links: Zwarte piet spelen!
Rechts: Ook bij scouting vierden we Sinterklaas. Ik kreeg dit gedicht van Maaike, en ik kwam er pas op het einde van het voorlezen achter dat ik haar die middag had geholpen met het maken van mijn eigen gedicht, haha.

IMG_1656IMG_1692
Links: Een dagje als man door het leven. Als David Guetta welteverstaan. Was voor een project voor Frans, haha.
Rechts: Filmpje kijken met de padvinders.

IMG_1712IMG_1735
Links: Zo’n vrijdagavond bij de scouting met Fauve en Maaike..
Rechts: Zo’n zaterdagavond met Fiona en Pascale..

IMG_1629IMG_1716
Links: De enige foto van de sneeuw die ik had gemaakt. Kon niet missen!
Rechts: Mijn kerstpakket van de AH! Heel leuk :)

IMG_1576IMG_1841
Links: Ik hou niet zo van foto’s maken tijdens feesten, vandaar maar zo. Was een leuk feest van een oud-leiding van scouting!
Rechts: Gezellig bijkletsen bij Pascale thuis.

IMG_1826IMG_1718
Links: Kerst vieren bij familie B. Was gezellig :)
Rechts: Het absolute dieptepunt van mijn jaar, wat zeg ik, van mijn leven. Maria spelen in de kerststal in het dorp. Echt, ik heb me nog nooit zo geschaamd..

IMG_1833
Helpen bij de kerstviering van scouting. We moesten cakejes klaarleggen en drinken inschenken, meer niet.

IMG_1872IMG_1879
Links: Eerste kerstdag hebben we thuis gevierd in pyjama met lekkere carpaccio, rollade, gebakken aardappeltjes en stoofperen.
Rechts: Tweede kerstdag vierden we bij Opa thuis met familie S.

treinen1IMG_1998
Links: Een dagje treinen met Maartje, Fiona, Molly en Pascale. Was een hele leuke dag, en er komt nog een apart artikel over online!
Rechts: Oudjaarsavond bij Pascale thuis. Geen feestdag zo leuk als Oud & Nieuw als je het mij vraagt!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten