vrijdag 14 december 2012

KERSTGALA DIEPTEPUNTEN

Allemaal heel leuk enzo hoor, dat kerst en chique doen, maar dat eeuwig zoeken naar een perfecte kerstgala-outfit sla ik liever over. Ik ga dit jaar voor de 5e keer naar het kerstgala van school, en eigenlijk heb ik nooit een outfit gehad waar ik helemaal tevreden mee was. In de eerste klas ging ik gekleed in een zilvergrijzige jurk met punthakken. Ik kan het vandaag de dag nog steeds niet aan om de foto’s te bekijken (het is zelf zo erg dat er na the crash geen enkele foto van deze outfit meer te vinden is op welke computer of website dan ook. Dat heb ik toch maar mooi gedaan hé!). In de tweede klas had ik een grijs stoffen jurkje met een vast glitterig jasje. Tot zover best leuk, maar helaas weer met diezelfde punthakken bij gebrek aan beter. De derde klas sloeg alles. Ik zat er helemaal doorheen; in elk jurkje dat ik paste leek ik net een worstje en ik besloot toen uit protest (tegen mezelf, heel logisch allemaal) in een marine-zomerjurkje van een vriendin te gaan met All Stars. Het was overigens wel een leuke avond. In de vierde klas kon ik mezelf nog steeds niet aanzien in een jurkje en ik ben toen in een zwarte, strakke broek gegaan met een goud/zwart glitterig shirt met eronder zwarte sleehakken van een andere vriendin. De laatste outfit was nog redelijk geslaagd, maar het is en blijft een broek.. En ik wil ook graag een keertje écht gala gekleed zijn in een jurkje! Zaterdag ben ik samen met twee vriendinnen en heel veel goede moed de pashokjes in Rotterdam ingedoken. En met succes! Ik ben geslaagd bij de H&M, maar welk jurkje het precies is geworden wil ik jullie volgende week pas laten zien. Intussen kunnen jullie genieten van mijn kerstgala dieptepunten: IkbenBeau

Geen opmerkingen :

Een reactie posten