dinsdag 11 december 2012

5 X LEUK (1)

Esmay post regelmatig een artikel met haar ‘five favourites’. Elke keer dus 5 foto’s van dingen of liedjes die ze op dat moment heel leuk vindt. Ik vind dit een heel leuk idee, dus ik heb er mijn eigen variatie op gemaakt: 5 X LEUK. Een beetje platter, omdat ik dat juist wel grappig vind, maar verder stiekem gewoon met hetzelfde principe ;) Voorlopig worden de foto’s gemaakt met mijn iPhone omdat de kwaliteit van mijn digitale camera zoveel slechter is geworden.. Ik ben al hard aan het sparen voor een nieuwe!

IMG_1695
Veel mensen weten niet dat er gewoon witte chocolademelk te koop is. Het is echt zoiets waarbij ik zou denken ‘goh, dat zouden ze eigenlijk moeten verkopen!’. Maar goed, het is dus gewoon te koop bij de Xenos! Je kunt het mengen met water, maar met melk is het net iets lekkerder.

IMG_1675
All Stars zijn altijd goed, zwart is altijd goed, deze schoenen zijn gewoon áltijd goed. Ik moet mezelf echt tegenhouden om ze niet elke dag aan te doen, want ik heb nog meer schoenen die graag gedragen willen worden.

IMG_1674
Er gaat geen december voorbij zonder een advent kalender met chocolaatjes! Mijn kraslotkalender heb ik in één keer open gekrast, maar om de een of andere reden krijg ik het bij deze wel voor elkaar om er er netjes elke dag ééntje te eten, haha.

IMG_1676
Dit is echt mijn favoriete mascara ever! Ik koop hem telkens weer opnieuw, want voor 4 euro krijg je volgens mij echt nergens zo’n fijne mascara. Hij scheidt de wimpers goed, is goed waterproof, lekker zwart en hij werkt heel makkelijk.

IMG_1681
Naar mijn idee is dit echt Hollandsch Trots. Boerenkool met rookworst, spekjes en jus.. Hoe kun je dat nou níet lekker vinden? We eten het bijna elke week wel een keertje, want ze vinden het thuis gelukkig allemaal net zo lekker als ik!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten