vrijdag 30 november 2012

NEED HELP: SPIEGELREFLEX

SAM_6956
Ik durf te wedden dat minstens de helft van jullie, mijn bezoeksters, wel een spiegelreflexcamera thuis heeft liggen. Daarom vraag ik jullie om hulp; ik wil namelijk ook zo’n mooi ding aan gaan schaffen maar ik heb er totaal geen verstand van. Ik ben al hard aan het sparen, maar ik weet nog niet precies voor welke ik ga. Welke spiegelreflexcamera hebben jullie? Is het een aanrader, of juist niet? Wat is er dan zo fijn/vervelend aan? Hoe duur? Ik wil het allemaal heel graag weten zodat ik over een paar maanden geen vermogen uitgeef aan een miskoop! Ik wil de camera vooral voor mijn blog gaan gebruiken, dus ik hoef geen extreem professionele, maar het liefst niet te duur en niet te groot. Je zou me heel erg helpen met wat advies & tips, dus laat gerust een reactie achter :)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten