maandag 12 november 2012

DE EGOCENTRISCHE EXHIBITIONIST

Ik heb vandaag zo’n enorme blunder gemaakt. Een paar dagen geleden heb ik de ‘over mij’ pagina die je kunt zien in de tabbladen hierboven een beetje aangepast. Ik had er wat korte feitjes over mezelf bijgezet, en zo ook ‘lichtelijk exhibitionistisch’. Bij Nederlands hebben we het woord een keer moeten leren met de betekenis ‘jezelf graag in het middelpunt van de belangstelling plaatsen’. Nou, daar herken ik mezelf wel in. Blijkbaar kunnen schoolboeken ook goed de mist in gaan, want tijdens het avondeten kwamen we toevallig ineens op dit woord en een exhibitionist blijkt dus iemand te zijn die graag zijn geslachtsdelen aan anderen laat zien (..?) Echt, ik ben nog nooit zó snel naar mijn computer gerend! Dus voor iedereen die de pagina in deze paar dagen heeft bekeken: sorry, foutje! Ik ben geen exhibitionist! ‘Egocentrisch’ is waarschijnlijk een beter woord om te gebruiken, haha. Weer wat geleerd.

haha

Geen opmerkingen :

Een reactie posten