zaterdag 29 september 2012

Een uurtje in de afrowinkel in Den Haag

Fiona belde me vanmiddag op met de vraag of ik zin had met haar en haar ouders mee te gaan naar het Maanfestival in de Chinatown in Den Haag, echt heel leuk! Ik had een optochtje met wat draken verwacht en een paar loempia’s, maar er was een heel plein versierd met lampionnen, er stonden tafels waar heel veel Aziatische kindjes origami zaten te maken, er waren optredens en er waren heel veel kraampjes met Chinees eten zoals sushi (:D) en Thiem Deu (een balletje met sesamzaad gevuld met lotus als ik de verkoper moet geloven, het was in ieder geval best lekker!) We bedachten ons ook dat de beruchte afrowinkel (thanks to beautygloss) daar ergens in de buurt moest zitten, en toen we wel héél dichtbij bleken te zijn moesten we natuurlijk wel even naar binnen! We hebben eerst een kijk-rondje gelopen, want er was zó veel leuks te zien, en daarna hebben we met een mandje onze slag geslagen:

maanfestival 007
Hask Placenta (ja, je leest het goed) haarmasker (€1,25) – schijnt echt wonderen te verrichten wat je haar betreft, dus ik ben benieuwd! Fiona en ik vragen ons wel af of ze nou echt PLACENTA bedoelen, en zo ja, waarvan?
Bodymist ‘Sex On The Beach’ (€1,95) – een spraytje ruikt naar Zon, Zee, Strand, Spanje.. Cocktail!
Kokosvet (€3,30) – ook dit schijnt héél goed te zijn voor je haar (ik ben zo goedgelovig..)
Mint Julep Masker (€4,50) – een paar jaar geleden werd je er mee doodgegooid op beautyblogs maar nog nooit heb ik het kunnen uitproberen, tot vandaag de dag ;)
Foam Rollers (€1,75) – nadat ik pappilloten, krulspelden en krultangen al vogelnestjes heb laten maken van mijn haar, zijn deze foam rollers de laatste optie voor mooie krullen.
Nail Brush (€2,96) – kwastje voor nagellak (nailart/mengen/bijwerken/?)
beaufionachina
Beetje een knullige foto, maar het gaat om het idee natuurlijk :)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten