maandag 24 september 2012

Jack Daniëls shirt combineren

Zo vertelde ik een paar weken geleden nog dat ik een Jack Daniëls shirt had gekocht om te gebruiken als pyjamashirt, en zo draag ik hem tóch maar gewoon naar school. ‘Had je haast? Je hebt je pyjama nog aan..’ was dan ook het eerste wat mijn moeder zei toen ik beneden kwam, haha. Ik zie ineens overal op internet plaatjes van de JD shirts voorbij komen, en hoewel ik het drankje echt niet lekker vind, vind ik het logo wel heel leuk. En daarom dus ook de shirts. Hieronder zie je wat foto’s met ideeën hoe je het shirt zou kunnen combineren, en onderaan zie je mijn eigen creatie. Misschien dat ik in de hals nog een knipje maak en de mouwen er nog vanaf haal.. Misschien.

jdshirt2

jdshirt3
jdshirt4
jdshirt5
jdshirt6

2012-09-24 jackdshirt

2 opmerkingen :

  1. Hoi! Mag ik misschien vragen waar je hem hebt gekocht? Kan nergens de normale Tee vinden alleen tank tops :(

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem gekocht op een markt in Spanje.. Het was in zo'n typisch kraampje met shirts met rare opdruk, ik denk dat ze ze in Nederland ook op dat soort plaatsen verkopen! En anders zou ik ook niet weten, sorry!

      Verwijderen