maandag 9 april 2012

Day #15 - Your dreams

wishes


Ik zou in mijn leven heel graag :
- veel reizen. Vooral de landen Australië, China en de VS zou ik graag nog een keer willen zien! Ik vind het ook heerlijk om in grote steden als Londen en Barcelona rond te lopen.
- mijn VWO diploma halen en vervolgens een leuke studie gaan doen. Ik wil waarschijnlijk iets gaan doen in de media, zoals bij een tijdschrift gaan werken als redactrice of reclames bedenken (lijkt me echt heel leuk, haha!) dus ik hoop heel erg dat ik er ooit kom en een leuke baan vind!
- een leuke man vinden en voor altijd gelukkig zijn :) Is dit teveel gevraagd, haha? Niet dat ik me daar nu al helemaal mee bezig hou hoor, maar het hoort er toch wel bij op dit lijstje!
- ik weet dat het niet het belangrijkste is, maar het lijkt me fijn om later lekker veel (of in ieder geval ruim voldoende) te verdienen met mijn leuke baan. Ik vind het fijn om niet te zuinig met mijn geld te doen. Het is niet zo dat ik altijd iedereen trakteer en mijn geld uitgeef aan onzin, maar ik doe graag spontaan en een beetje impulsief. Bovendien doe ik heel graag leuke dingen en zou veel geld handig zijn voor mijn eerste punt op dit lijstje ;)
- goede vrienden maken/houden! Ik heb op het moment hele leuke en gezellige vriendinnen, en het liefste zou ik heel de dag met ze kletsen over álles (het is een wonder, we zijn nóóit stil maar ook nóóit uitgepraat!). Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit niet meer met ze om zal gaan.. Ik hoop heel erg dat we contact blijven houden wanneer we allemaal een andere kant op zullen gaan, maar dat moet vast lukken!
- gezond blijven. Ik kan mezelf echt bang maken met enge verhalen over ziektes, maar ik hoop dat ik later oud word, en vredig en gezond eindig :)
- goed op hakken leren lopen. Het gaat steeds beter op mijn nieuwe exemplaren met sleehak, maar nog steeds loop ik niet heel charmant voorbij, haha.
- een leuk, eigen huis hebben. Dit moet vast wel lukken. Het zou toch wat zijn als ik voor altijd bij mijn ouders blijf wonen, haha..
- naar heel veel festivals, concerten en feesten gaan! Heerlijk om naar je favoriete band te luisteren met een glas cola in je hand terwijl iedereen om je heen meezingt. Heer-lijk. Ik vind het sowieso geweldig om helemaal los te gaan op muziek!
- genoeg vrije tijd hebben om al die leuke dingen te doen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten