dinsdag 10 april 2012

De zeven schoonheden

Dit is eigenlijk net zoiets achterhaalds als 'mijn horoscoop', haha. Ik weet namelijk heel zeker dat elk meisje wel eens bij zichzelf is nagegaan of zij een of meerdere van de zogenaamde 'zeven schoonheden' heeft. De zeven schoonheden zijn zo 'bijzonder' omdat ze over het algemeen niet vaak voor komen.
- sproeten
- amandelvormige ogen
- donker haar met lichte ogen OF blond haar met donkere ogen
- moedervlek boven lip
- kuiltjes in wangen
- lange wimpers
- spleetje tussen voortanden

Ik ben bij mezelf nagegaan of ik een van de zeven schoonheden bezit :

- sproeten (om precies te zijn 0)
- amandelvormige ogen (weet ik niet precies, maar volgens mij niet)
- blond haar met donkere ogen, ik ben dan misschien niet zo extreem blond als sommige mensen, ik heb daarbij wel donkere ogen, haha.
- moedervlek boven lip
- kuiltjes in wangen
- lange wimpers (maar wat is lang? Ik heb niet hele korte wimpers, en zonder mascara zijn ze nog steeds goed te zien maar ze komen niet tot mijn wenkbrauwen)
- spleetje tussen voortanden (had ik ooit wel, maar ook tussen de rest van mijn tanden zat een enorme spleet en gelukkig heeft een beugel dat verholpen. Ik vind het namelijk helemaal niet mooi)

Ik heb er dus ééntje, maar in ieder geval wel zonder extensions, haarverf, lenzen of plastische chirurgie ;)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten