zondag 8 april 2012

Day #14 - What you wore today

ootd 008
Ik ben vandaag nauwelijks het huis uit geweest. Ik ben naar mijn opa gefietst om Pasen te ‘vieren’, maar meer ook niet ;) De kleding die ik vandaag droeg was dus ook heel simpel, maar zeker iets wat ik vaker aantrek.

- zwart shirt - New Yorker               €9,95
- beige broek - YesYes Fashion (winkeltje op dorp)               €29,95
- donkerblauwe lage All Stars - Converse  (Topshop – Londen)             €55,95
- bruine riem - H&M               €9,95
- lichtroze hemd - H&M               €4,95
- zwarte bh - Livera               €29,95
- paarse onderbroek - Hema?               €?
- zwarte sokken - Hema               €?
- zilveren & blauwe knopjes oorbellen - H&M en onbekend               €?

* Ik schrijf nu voor het eerst een artikel in Windows Live Writer, volgens Lisa worden je foto’s dan namelijk kleiner opgeslagen en dat bespaart een hoop ruimte!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten