maandag 26 januari 2015

Fotodagboek #23 – Fit For Free, Scheveningen en Poema

fd23.7

Hee allemaal! Ik heb een heel gemiddeld weekje achter de rug. Ik had lekker geen colleges en geen tentamens, maar daar tegenover stond wel een verschrikkelijke deadline gepland op vrijdag. Maar goed, ik heb ‘m gehaald en nu is het wachten op alle eindcijfers van het tweede blok! Naast het werken aan die opdracht heb ik gelukkig nog wel wat leuke dingen gedaan: ik heb met studiegenootjes gegeten en we zijn uit geweest, ik heb eindelijk weer eens bijgekletst met Maudy, ik heb een domein gekocht (!) en ben naar het strand geweest met m’n vriend. Klik op ‘meer lezen’ voor de foto’s!

fd23.1

Links: Zondag plaatste ik laat op de avond deze foto’s op Instagram! Het is een throwback naar Wroclaw in Polen, waar ik deze zomer was met m’n vriend.
Rechts: Maandag werkte ik een beetje aan een opdracht voor school en maakte ik foto’s voor het MyFitnessPall-artikel van afgelopen woensdag.

fd23.2

Links: De hele maandag had ik écht geen zin om naar Utrecht te reizen, en omdat ik toch niets te doen had daar tot vrijdag, besloot ik een dagje langer thuis te blijven. Maandagavond kletste ik bij met Maudy onder het genot van Ben & Jerry’s!
Midden: Dinsdag ging ik in Utrecht op zoek naar een sportschool. Ik haalde een foldertje bij eentje die lekker dicht bij huis zit, maar die was helaas niet echt studentproof!
Rechts: Dinsdagavond at ik met meiden van m’n studie bij een van hen thuis. Gezellig!

fd23.3

Links: Met een paar mensen gingen we later die avond nog uit in Poema. The place to be op dinsdagavond! Ik wilde het niet al te laat maken, dus rond 2 uur ging ik al richting huis. Deze foto had trouwens echt flink wat filters nodig voordat hij toonbaar werd. Wat was ik daar een verschrikking zeg, haha.
Midden: Woensdag ging ik naar een andere sportschool in de buurt: de Fit For Free! Ik deed een proeftraining en besloot me meteen in te schrijven! :)
Rechts: En daarna de healthy chick uithangen met rijstwafels met avocado, haha.

fd23.4

Links: De rest van de dag werkte ik aan een opdracht en ‘s avonds maakte ik paprika’s uit de oven en verse pasta voor mezelf klaar. Superlekker! En uiteraard keek ik de nieuwste aflevering van PLL.
Midden: Donderdagochtend had ik een gratis instructietraining bij de Fit For Free. Ik had er niet veel van verwacht, maar een man heeft me echt 1,5 uur lang (!) geholpen met een goed schema voor mijn doelen en hij heeft me allerlei oefeningen uitgelegd. Was echt heel fijn, want nu kan ik weer met nieuwe oefeningen aan de slag :) Die middag had ik met een meisje van m’n studie afgesproken bij Broers om samen aan school te werken. Het was echt een rotopdracht, maar die middag zijn we allebei wel heel goed opgeschoten!
Rechts: ‘s Avonds at ik kip met rijst en zoetzure saus en komkommertjes: zo lekker!

fd23.5

Links: ‘s Avonds deed ik iets bijzonders! Ik kocht een domeinnaam + een hostingspakket! Het kostte me wat centjes, maar ik ga er echt iets moois van maken :) En die nieuwe naam hou ik nog even geheim, haha.
Midden: Vrijdag leverde ik de laatste opdrachten van het blok in en dat betekent dat ik nu heerlijk een weekje vrij heb! Toen ik ‘s middags in de trein terug naar m’n ouders zat, kon ik echt mijn ogen niet geloven toen alles wit en bevroren bleek te zijn. Daar had ik in de stad dus hélemaal niks van gemerkt, zo raar!
Rechts: Zaterdag heb ik best lekker gewerkt van 7 tot 15! Deze foto stuurde ik in een groep op whatsapp met allemaal meisjes van m’n studie. Bij sommigen van hen lag een pak sneeuw, dus ik stuurde bewijs dat het in ‘het westen’ gewoon groen was!

fd23.6

Links: Zaterdagavond ging ik naar mijn vriend en zondag gingen we lekker uitwaaien (hoe Hollands klinkt dat?) op het strand in Scheveningen! Eigenlijk zijn we het zand niet op geweest en hebben we alleen maar in een restaurant thee gedronken en pannenkoeken gegeten, maar het was wel leuk!
Midden: De rest van de dag was echt véél te lui..
Rechts: Wel hielp ik hem nog met zijn nakijkwerk van twee klassen. Mijn vriend is wiskundeleraar op een middelbare school en daar hoort dus ook nakijken bij! Hij heeft alleen twee eerste klassen, dus zelfs ík snapte de stof nog en kon dus helpen :)

Aankomende week ben ik helemaal vrij! Ik hou zo erg van de reflectieweken van de UU ;) Mijn plan voor deze vrije week is niet heel spannend: ik wil werken aan mijn nieuwe site, nog even de stad in om te shoppen, donderdagavond misschien nog uit met studiegenootjes en ik wil een paar keer naar de sportschool. Fijne week!

1 opmerking :

  1. Jaaaa, reflectieweken zijn zo chill. <333 Ik ben benieuwd naar je nieuwe site, succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen