dinsdag 13 januari 2015

Fotodagboek #21– Fangirlen, money maken en gezellige lichtjes

fd21.7

Oeioeioei, dat was een behoorlijk saaie week.. Ik moet zeggen dat ik totaal geen besef heb van het feit dat we net een nieuw jaar zijn begonnen (thanks to de saaie jaarwisseling), en het voordeel daarvan is dat het nu niet voelt alsof ik ‘het begin’ al verprutst heb ;) Ik begon afgelopen week met heel veel stress omdat ik dacht dat ik het superdruk had, maar een opdracht kwam ineens te vervallen en een andere opdracht hoefde maar voor de helft af! Alsnog was het veel werk, maar ik had tijd over voor gezelligheid. Helaas had de gezelligheid geen tijd voor mij.. Echt íedereen had het druk of had verplichtingen, dus ik heb flink zitten verstoffen in mijn kamertje. In het weekend heb ik gelukkig wel nog iets leuks meegemaakt, lees snel verder!

fd21.1

Links: Maandagochtend ging ik met mijn moeder naar de Ikea voor een boekenkast. Uiteindelijk kwamen we natuurlijk met veel meer dan dat terug (ovenschaal, kussen, matje, koekenpan…). Rond 1 uur brachten m’n ouders mij en nog héél veel verdwaalde spullen naar Utrecht en hielpen ze met het in elkaar zetten van de kast!
Midden: Maandagavond had ik met een studiegenootje afgesproken in de UB om samen aan een opdracht te werken. We snapten er allebei vrij weinig van, dus zo konden we samen proberen er uit te komen. Die avond at ik trouwens ook voor het eerst risotto, gemaakt door een huisgenootje, en ik vond het lekker!
Rechts: ‘s Middags heeft mijn vader ook nog deze leuke gordijnverlichting opgehangen, het staat nog gezelliger dan ik verwacht had!

fd21.2

Links: Blij met mijn geurkaars van de Ikea! Jullie konden er woensdag al een artikel over lezen.
Midden: Dinsdag werkte ik overdag aan die stomme opdracht, en ‘s avond ging ik met Floor en Sophie naar de maandelijkse borrel van de studievereniging. Er was bijna niemand, maar het was toch gezellig om even een avondje weg te zijn. De enige foto die ik die avond heb gemaakt is deze, op de wc. Ik denk er namelijk 9 van de 10 keer alleen op de wc aan om een foto voor in het fotodagboek te maken. Beter iets dan niets, hahaha.
Rechts: Woensdag werkte ik met Floor aan een presentatie en een betoog, en daarna lunchte ik thuis met broodjes met speculoos. Ik eet bijna nooit brood, dus ik vond het zonde om grote potten beleg te kopen. Dit kleine potje speculoos kon ik daarom echt niet laten staan, ik vind dat zoooo lekker (en het is zooooo ongezond, haha)!

fd21.3

Links: Woensdagavond was het toppunt van chagrijnig. Mijn huisgenoot heeft van 19:15 tot 23:45 van die stoned-muziek gedraaid terwijl ik me probeerde te concentreren op een opdracht. Ik durfde niet aan te kloppen omdat ik er pas net woon (wat echt onzin is, I know, I know) dus ik heb de hele avond strontchagrijnig met mijn handen in m’n haar gezeten, want die opdracht schoot zo ook niet bepaald op.
Midden: Donderdagochtend had ik weer eens college (JA ECHT!) en dat begon meteen met een presentatie van Floor en mij. Het ging gelukkig best goed, ik ben benieuwd naar ons cijfer! Het college was eerder klaar dan gepland, dus ik was al vroeg weer thuis. Het regende echt superhard, dus ik kwam compleet doorweekt thuis aan.
Rechts: Lunchen met de nieuwste aflevering van Pretty Little Liars, spannend! Mijn lunch leek meer op avondeten, want ik moest wat ingrediënten op maken omdat ik had besloten eerder naar huis te gaan.

fd21.4

Links: Na de lunch heb ik heel snel mijn opdracht afgemaakt, uitgeprint (ik heb sinds deze week een printer in mijn kamer en dit is zo’n fijne luxe!) en ingeleverd in de binnenstad. Daarna supersnel mijn koffer ingepakt en wat leuke kleren meegenomen omdat ik die avond met vriendinnen wat zou gaan drinken in een kroeg. Althans, dat dacht ik.
Midden: Deze communicatiestudente heeft zich namelijk schuldig gemaakt aan een heuse miscommunicatie. Het is een lang verhaal, maar het komt er op neer dat ik er in de trein pas achter kwam dat ze het over vrijdagavond hadden, en niet donderdag. En zo zat ik me alsnog te vervelen, maar dan in een ander huis. In ieder geval was mijn moeder wel weer heel blij me te zien, haha.
Rechts: Wel maakte ik mijn handschoen, want er zat een heel groot gat in de wijsvinger. Mijn reparatie verdient geen schoonheidsprijs, maar hij doet het tenminste weer!

fd21.5

Links: ‘s Avonds werkte ik op de bank aan een e-learning programma waarmee we wetenschappelijk leren schrijven. Ik maakte de eindtoets en haalde een 7,6. Jammer dat het cijfer niet écht meetelt!
Midden: Vrijdagochtend ging ik weer eens naar de sportschool, en dat ging nog best goed na een maand pauze (wel 2 weken skiën, laten we dat vooral niet vergeten! ;)
Rechts: Ik lunchte met een lekkere salade van allemaal restjes die ik vond ik de koelkast.

fd21.6

Links: Zaterdag werkte ik van 7 tot 13, en dat was één grote chaos want er was iets mis gegaan met de levering. We hadden dus heel veel producten niet binnen gekregen en drie keer raden wat klanten dan doen.. Gelukkig was ik vroeg weer klaar! Toen ik thuiskwam stond deze bos tulpen in de keuken, ik vind ze zo mooi!
Midden: ‘s Avonds ging ik met vier vriendinnen naar het industrieterrein in Honselersdijk. Viavia waren we gevraagd om bij een personeelsfeest als fans te spelen, om het personeel meteen in de feeststemming te brengen. We moesten net doen alsof we hun grootste fans waren, dus gillen en schreeuwen en om handtekeningen en foto’s vragen. Hoe verzin je het? Het was echt een hele grappige ervaring, hoogtepuntje van de week! En we kregen voor dat uurtje echt belachelijk goed betaald (oke, omdat je het zo graag wilt weten: 35 euro), dus ik zou het zo weer doen, haha.
Rechts: Later die avond kwam mijn vriend langs en hij bleef slapen. Zondag moest ik weer werken van 11 tot 14 (nog steeds chaos), en daarna werkte ik tot laat aan een heel lastig betoog.

Ik hoop dat ik deze week íets meer gezellige dingen ga doen, en anders moet ik in mijn eentje maar iets leuks gaan bedenken! Woensdagavond ga ik als het goed is met een paar studiegenootjes een film kijken, zaterdag moet ik werken van 8 tot 5 en daarna ga ik gelijk door naar mijn vriend want we gaan met zijn hele familie bij zijn oom en tante eten. Zijn tante kan echt onwijs lekker koken, dus ik kijk er nu al naar uit! Oh, en ik ga even kijken of iemand zin heeft om donderdag uit te gaan, want daar heb ik ook wel weer eens zin in! Fijne week allemaal!

1 opmerking :

  1. Hmm toch niet zo'n saaie week, aangezien je heel veel leuke foto's hebt haha! Ik zou dat niet kunnen hoor, aan een schoolopdracht werken terwijl er door iemand anders keiharde muziek gedraaid wordt. Ik zou gek worden!

    BeantwoordenVerwijderen