donderdag 18 december 2014

New in: Black Chelsea Boots – loavies.com

IMG_2785

Ze stonden al een tijdje op mijn lijstje: zwarte, strakke laarsjes. Als ik in de spiegel kijk terwijl ik hakken draag, word ik heel vrolijk (ik heb benen!!!) dus ik besloot mijn collectie winterschoenen uit te breiden met deze geweldige chelsea boots. Ik draag eigenlijk liever comfortabel plat, maar deze laarsjes kon ik niet laten staan! Daarbij lopen ze door de grove, rubberen hak en zool ook nog hartstikke lekker, gelukkig!

IMG_2790IMG_2792IMG_2796

Ik bestelde de laarsjes op www.loavies.com in maat 38. Ik heb meestal een kleine maat 38, dus heel af en toe zit een 37 beter. Deze laarsjes zaten me iets te wijd, maar met een dun zooltje was dat al opgelost. Prima dus! Wat ik vooral heel leuk vind aan de laarsjes, is dat ze subtiel en simpel zijn, maar toch iets gedurfder door de hak en het (nep)leer. Net als mijn andere chelsea boots (waar ik nog steeds verliefd op ben), zijn deze laarsjes ook best laag waardoor sommige broeken raar vallen. Ik kan ze een stukje in mijn sokken proppen, maar het is nóg erger als je die er bovenuit ziet komen.. Daar moet ik dus nog even wat voor bedenken!

Oja, ze kostten €39,95 en bij loavies geldt: vóór 22:00 besteld, is de volgende dag in huis. Hou ik van!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten