zaterdag 27 september 2014

NEW: Cognac Chelsea Boots, Invito

IMG_2652

Als je me een beetje kent, of vaker ziet, weet je dat ik vrijwel iedere dag dezelfde schoenen draag: zwarte, lage Allstars. Ze zitten gewoon lekker en staan bij alles leuk. Ik heb wel andere schoenen, maar die All Stars staan toch echt het leukst bij iedere outfit. Een nadeel: ze houden je voeten niet warm als het buiten weer kouder wordt. Oh, en ze zijn ook niet bepaald waterdicht. Voor de komende seizoenen zijn andere schoenen dus een must, al is het maar voor de afwisseling! Laarsjes kopen is bij mij nooit zo’n succes, ik vind gewoon nooit voor het einde van de winter iets waar ik echt enthousiast van word. Voor dit jaar ben ik eens een keer wél goed voorbereid. Ik ging niet op zoek naar de perfecte laarsjes, ze vonden míj!

IMG_2664

Vorige week vrijdag was ik te vroeg in Utrecht, dus ik besloot langzaam langs de winkeltjes in Hoog Catharijne te lopen. Bij de Invito zag ik ze: bruine enkellaarsjes, die nét iets specialer zijn dan normaal. Dinsdag nam ik twee paar oude schoenen mee voor €20 euro korting (deze actie geldt nog tot en met 28 september, dus dat wordt rennen!) en zo was ik ineens voordat de herfst goed en wel begonnen was, al voorbereid. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat ik blijkbaar dé chelsea boots had gekocht die je tegenwoordig veel ziet op blogs.

IMG_2666IMG_2665

Zoals je ziet is de kleur niet typisch bruin, maar een beetje warmer en oranje. Cognac dus. Ik vind de combinatie van deze kleur met de gouden details aan de achterkant en de houtkleurige hak en zool heel goed. Wat het helemaal afmaakt, is het slangenreliëf dat in het leer te zien is, zo mooi! De laarsjes zijn erg kort, waardoor het lastig kan zijn om een broek die iets langer valt erin te stoppen. Gelukkig staan ze minstens zo leuk met iets opgerolde broekspijpen. De enkellaarsjes kostte eigenlijk €99,95, maar door de inleveractie betaalde ik er slechts €79,95 voor. Alsnog flink wat geld, maar de laarsjes zijn dat ook van echt leer en beloven dus nog wel even mee te gaan! Ik ben er echt heel blij mee en heb er zelfs al heel wat complimentjes over gehad. Altijd leuk natuurlijk, haha!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten