vrijdag 26 december 2014

Flashback Friday #3 – Fangirl

PopcornTimeDesktop 16-12-2014 152729.bmp

Nou, ja, dat ben ik dus.. Toen ik 14/15 jaar oud was, was ik enorm fan van de boyband Only Seven Left. Ik denk dat ik niet de enige ben hier die ooit een fangirlperiode heeft gehad, maar die van mij was wel heftig hoor. Ik verzamelde álle plaatjes van ze uit tijdschriften, printte foto’s van ze uit, deed alles voor een reply op twitter en nog meer voor een retweet, deed research naar hun vriendinnen, stuurde de jongens brieven, deed mee aan prijsvragen, ging naar véél te veel optredens, ging telkens weer met ze op de foto en moest dan ook elke keer weer om een handtekening vragen. Oh, en ik kon al-leen maar over OSL praten.

Gelukkig was ik niet alleen: mijn vriendinnen waren net zo gek van ze als ik. Iedereen in onze omgeving werd gek, maar wij bleven maar zwijmelen.. Als ik er zo op terug kijk was het echt zo’n gênante periode. We hebben ons elke keer weer compleet voor lul gezet wanneer we voor ze stonden. Aan de andere kant was het juist een geweldige tijd; elke dag stond alles in het teken van OSL, en ik haalde daar zoveel plezier uit. Ik genoot zó erg van de muziek, was zó verliefd op de bassist en ik keek zó erg uit naar de volgende keer dat we ze weer zouden zien. En het was heerlijk dat ik dat met mijn vriendinnen kon delen!

Op het plaatje hierboven zie je een videodagboek van de band, en ik wilde niets liever dan daar een keer in te zien zijn! Toen het tijdens het wachten voor een concert een keer hard regende, kwamen de bandleden vuilniszakken uitdelen. Ik zag mijn kans schoon!

Ik vind de muziek nu echt helemaal niks meer, maar ik zal voor de rest van m’n leven met een goed gevoel terug denken aan die periode. We waren zo onschuldig, zo onbevangen ;) Nu ben ik heel benieuwd of jullie ooit zo’n fangirlperiode hebben gehad, en zo ja: van wie?

1 opmerking :