vrijdag 14 november 2014

Favourite songs (november ‘14)


Lievelingsliedjes heb ik in twee categorieën: de all time favourites als I Gotta Feeling, en de liedjes die ik een paar weken helemaal grijs draai en vervolgens niet meer aan kan horen. Op het moment heb ik weer een paar van die nummers waarnaar ik blijf luisteren. Ik laat ze jullie graag horen vóórdat ik ze helemaal zat ben, want het zijn wel écht heerlijke liedjes!



Sexy als ik dans – Nielson
Mijn absolute favoriet op het moment. Vooral de stukjes van 1:48 tot 2:07 en 2:32 tot 2:55 vind ik zo lekker klinken! Het café in het dorp waar ik woon, waar ik als 16-jarige belachelijk veel uurtjes heb doorgebracht, is een paar maanden geleden verkozen tot ‘Beste café van Nederland’ en als prijs komt Nielson over twee weken een optreden geven. Het is voor iedereen een groot raadsel hoe onze boerenstamkroeg de winnaar kan zijn, maar leuk is het zeker!


Blame – Calvin Harris 
Op dit nummer zie ik mezelf helemaal los gaan tijdens het uitgaan, zo lekker! Sowieso vind ik bijna alles van Calvin Harris heerlijke muziek!


When the beat drops out - Marlon Roudette 
Sinds Marlon Roudette dit nummer tijdens de finale van Holland’s Next Top Model live speelde, vind ik het zo’n lekker nummer!


Lovers on the sun – David Guetta
Nog zo’n lekker partynummer! Vinden jullie trouwens niet dat die ‘wooohoohoo’ heel erg Ralf Mackenbach-achtig klinkt? Toen ik in de eerste zat was ik een tijdje echt smoorverliefd op hem toen hij net het Junior Songfestival had gewonnen met dat klikklakliedje, daarom weet ik dat nog zo goed. Toen ik het een vriendin vertelde verklaarde ze me voor gek, maar ik vind dat écht!

Wat zijn jullie favoriete nummers op het moment?

1 opmerking :

  1. Dat liedje van Nielson word je zeker vrolijk van!
    Ik heb op dit moment niet echt 1 favoriet... Heb ook weinig de radio aan momenteel.

    BeantwoordenVerwijderen