woensdag 1 oktober 2014

Fotodagboek #6

fd6.8

Een hele aparte week was dit.. Veel Albert Heijn, veel foodfoto’s en langzaam vind ik m’n draai in het studeren maar toch had ik een beetje heimwee. Teksten lezen en opdrachten maken voor school gaat gelukkig steeds een beetje beter, maar ik stond deze week voor het eerst op met lichtelijke heimwee naar de middelbare school. Vooral het vertrouwde van die vriendinnen, klas, lessen en leraren miste ik wel een beetje. Ik vind het heel leuk dat ik nu zo’n ‘nieuw’ leventje aan het opbouwen ben, maar het staat me tegen dat het zo langzaam gaat. Met de meisjes van mijn studie kan ik het goed vinden, maar de slappe lach hebben we nog niet echt. Dat maakt mijn verhaal wel meteen duidelijk hè? Het komt allemaal vanzelf, ik weet het. Klik verder om de foto’s van mijn week te bekijken!

fd6.1

Links: Aantekeningen typen is zooooveel fijner dan schrijven.
Midden: Na lange tijd weer eens mijn nagels gelakt, ik heb hem jullie deze week al laten zien!
Rechts: Dinsdag met twee paar oude schoenen naar de Invito voor korting op mijn nieuwe laarsjes! Ook die heb ik jullie al laten zien afgelopen week.

fd6.2

Links: Luchtballon!
Midden: ‘s Avonds samen met Maartje hardgelopen. Zo gezellig om elkaar dan weer even bij te praten!
Rechts: Woensdagochtend na college ging ik wat drinken bij Broers met een paar mensen uit mijn werkgroepje. Kijk, dat vind ik nou leuk :)

fd6.3

Links: Op station Gouda kan ik tijdens mijn overstaptijd de Kiosk soms écht niet weerstaan. Ik kocht deze week twee keer deze B’tween-reep met chocola en pinda’s, superlekker!
Midden: Lekkere salade voor mezelf gemaakt met macaroni, mozzarella, tomaat, kappertjes en balsamico.
Rechts: Voor donderdag hoefde ik niets te doen voor school, dus woensdag heb ik heerlijk lui in bed gelegen met de nieuwste aflevering HNTM.

fd6.4

Links: Selfie!
Midden: Woensdagavond moest ik naar de deli-kaas bijeenkomst om te leren over klantencontact, jaja. Het was heel gezellig met mijn collega’s!
Rechts: Wisten jullie dat dit het lekkerste ooit is? Wisten jullie dat dit het ongezondste ooit is?

fd6.5

Links: Voelde me donderdagmiddag even heel goed omdat ik heel makkelijk door een tekst en vragen heen kwam, altijd fijn.
Midden: Na een avondje werken at ik thuis de eerste boerenkool van dit seizoen. Ik ben echt gek op boerenkool met rookworst en spekjes, kun je me altijd blij mee maken! Daarna ging ik gezellig een avondje naar mijn vriend.
Rechts: Vrijdag in de trein werden deze snoepjes uitgedeeld, lekkerrr.

fd6.6

Links: Ik vind ze zo leuk!
Midden: Partyhardy fridaynight!
Rechts: Zaterdag weer een ochtendje werken.

fd6.7

Links: Als personeelsuitje een avondje bowlen en uiteten, supergezellig!
Midden: .. en tijdens het steengrillen kreeg ik te horen dat ik een vast contract krijg bij de AH! Ik werk er al 3 jaar en moest daarom weg bij de AH óf een vast contract aangeboden krijgen. Ik heb gelukkig voorlopig nog een baantje!
Midden: Zondag heel hard geleerd voor mijn eerste tentamen, die ik volgende week heb!
Rechts: De crèmespoeling was op en ik dacht dat ik daarvoor in de plaats wel even kokosolie kon gebruiken. Had gekund, maar dan had ik het wel iets beter moeten uitspoelen. Maandag liep ik namelijk rond met héél vies sliertjeshaar.. De foto maakte ik net voordat ik ging slapen met nat haar, dus ik wist nog van niks.

Aankomende week staat me iets spannends te wachten, namelijk mijn eerste tentamen! Verder ga ik deze week waarschijnlijk nog naar Leidens Ontzet en geeft mijn vader zaterdagavond een groot feest, nog voor zijn 50e verjaardag. Dat zijn wel leuke dingen om naar uit te kijken natuurlijk! Wat zijn jullie plannen voor deze week?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten