vrijdag 31 oktober 2014

Flashback Friday #2 – In de spotlights

IMG_2756

Het is weer tijd voor een flashback op deze friday! Vandaag kijk ik terug naar mijn tijd op de basisschool, waar we iedere vrijdagmiddag afsloten met een leuk feestje: de weeksluiting. Om de paar weken kreeg je als klas de beurt om leuke acts in elkaar te zetten die je dan aan andere klassen liet zien op het podium in de aula. Verhaaltjes voorlezen, de show presenteren, dansjes, liedjes zingen, toneelstukjes, reclames naspelen, de cabaretier uithangen.. I’ve done it all. Als er een show gemaakt moest worden stond ik meteen vooraan te springen, ik vond het geweldig!

Op de eerste foto zie je mij een zelfgeschreven verhaal voorlezen, over een dolfijn. Het was het eerste verhaal dat ik thuis, op de computer had getypt en ik was er zó trots op! Iedereen moest het horen! Op de foto’s hieronder zie je mij een dansje doen op de muziek van K3 (ik ben de meest linker) en ‘het nieuws’ presenteren met mijn beste vriend. Op de laatste foto was ik al iets ouder, een jaar of 10 denk ik! Was er bij jullie op school ook zoiets als de ‘weeksluiting’? En deed je daar net zo graag aan mee als ik? ;)

IMG_2757IMG_2760

Geen opmerkingen :

Een reactie posten