vrijdag 5 september 2014

Schoolspullen 2014/2015

IMG_2563

Jaja, we moeten weer! Ik hoop dat jullie allemaal klaar zijn voor weer een jaartje hard je best doen en gemotiveerd beginnen. Ik ben heel blij dat ik kan zeggen dat ik er helemaal zin in heb en ik ben dit eerste weekje al goed bezig geweest. Hoewel deze week vooral nog intro-praatjes waren en een beetje kennis maken, hebben we toch al flink wat opdrachten gekregen. En daar zijn natuurlijk schoolspullen voor nodig!

IMG_2565IMG_2570

Ik moet zeggen dat ik dit jaar weer nét iets minder voorbereid was dan vorig jaar, zoals dat ieder jaar een beetje minder wordt. Op de laatste zaterdag van de vakantie, vlak voor sluitingstijd, besloot ik even snel naar de HEMA te gaan voor een agenda en collegeblokken. Ik was niet de enige. Ik moest het doen met 3 roze collegeblokken en alle agenda’s waren al uitgekocht! Ik ruilde er een met een vriendin die ze in het zwart had gekocht. Bij een kleine boekhandel in Utrecht kocht ik vandaag op weg naar college een agenda. Zo, meer heb ik eigenlijk niet nodig. Laat dat collegejaar maar komen!

IMG_2566IMG_2568

De agenda kostte €5,50 en is heel simpel. Ik vind vooral de kaft mooi subtiel, en het formaatje is naar mijn idee ook perfect. Klein genoeg om hem overal mee naar toe te nemen, maar groot genoeg voor een goede weekagenda. Verder heeft de agenda alles; jaarplanner, notities, cijferlijsten, adressen en roosters. De afgelopen twee jaar heb ik eigenlijk alleen maar de agenda op mijn iPhone gebruikt, maar voor dit jaar leek een echte agenda me toch handiger. We’ll see how it goes!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten