dinsdag 2 september 2014

Fotodagboek #2

fd2.8

Een nieuw fotodagboek van een leuke week! Mijn week ging vooral om het introductiekamp waar ik van woensdag tot en met vrijdag heen ging. Daar was ik wel een beetje –heel klein beetje- nerveus voor, maar het was gelukkig superleuk! Ook heb ik nog met vriendinnen afgesproken en ‘het normale leven’ weer ietsjes opgepakt.

fd2.1

Links: Ik ging even op de fiets naar het dorp om nog wat spullen te kopen die op de paklijst voor het introkamp stonden, en ik had uit het niets heel erg de behoefte om dat op hakken te gaan doen die ik al een jaar niet had gedragen. Het heeft toch wel wat, hakken dragen, maar ik vind de laarsjes die ik heb allemaal niet leuk meer.
Midden: Die avond sprak ik af met Maudy om ergens wat te gaan drinken. We namen er nog lekker een stukje appeltaart bij!
Rechts: De rest van de avond hebben we in de auto gechilld met leuke muziek, en om de accu weer op te laten laden, besloten we naar de McDrive te rijden. Topidee!

fd2.2

Links: De fotomuur na een paar dagen. Ik had iets te zuinig gedaan met de kneedgum geloof ik, haha.
Midden: Dinsdag was een hele lui dag, ik heb vooral een beetje op bed gehangen en Facebook gerefresht.
Rechts: Er kwam nog een beetje actie in m’n dag: de ketting van mijn fiets vloog er af, nét voordat ik bij mijn werk was. Dat werd dus terug lopen.

fd2.3

Links: Op naar Utrecht voor het introkamp! We verzamelden bij het Jaarbeursplein, en gingen daarna met z’n allen met een touringcar naar het zuiden van Limburg.
Midden: Een meisje voor me in de trein keek de laatste aflevering van PLL. Ik had hem nog niet gezien, dus ik moest héél veel moeite doen om niet mee te kijken.
Rechts: Noorbeek, Zuid-Zuid-Zuid-Limburg. De eerste dag was veel kennismaken en ‘s avonds een gezellige bingo, maar dan een beetje anders.

fd2.4

Links: Gezelligheid!
Midden: Ik sliep onderin het stapelbed, met een zaal vol gezellige mensen. Heel leuk!
Rechts: Wc-selfie! Hahaha. De tweede, en laatste, avond was er een verkleedfeest en biercantus. Mijn groepje moest verkleed als ‘Inca’s en Azteken’. Ik was uiteindelijk best tevreden met mijn outfit, maar we vielen echt in het niets bij alle andere groepjes. Dat verkleden werd iets serieuzer genomen dan ik had verwacht.

fd2.5

Links: Vrijdag helemaal vanuit Maastricht terug treinen naar huis. Heel vermoeiend met al die zware tassen. Gelukkig was het wel een heel geslaagd introkamp!
Midden: Toen ik rond 5 uur weer thuis kwam, was ik helemaal gesloopt. Ik had geen stem meer en viel om van de slaap, vroeg naar bed dus! Die eyeliner trouwens, haha.
Rechts: Mijn studieboeken waren binnengekomen terwijl ik weg was. Ik heb de boeken een beetje doorgebladerd en tot zover zag het er allemaal superinteressant uit. Ik ben echt heel benieuwd hoe die studie zal zijn!

fd2.6

Links: Met drie andere meiden kocht ik een cadeautjespakket voor een vriendin, die een feestje gaf omdat ze jarig was en (lang, lang geleden) is geslaagd. Jawel, dat zie je goed: chocoladekruidnoten!
Rechts: Het was een hele gezellig avond, heel leuk om mijn oude klasgenoten nog even te spreken voordat we allemaal de wijde wereld intrekken ;)

fd2.7

Links: Ik ben waarschijnlijk de laatste op deze aardbol die zich heeft overgegeven aan Beyoncé, maar ik ben dan ook wel vol overtuiging. Altijd vond ik haar muziek al ‘wel leuk’, maar nadat ik een paar maanden lang alleen maar naar haar nummers heb geluisterd, besloot ik ze zondag eindelijk maar eens te downloaden.
Midden: Hardlopen! Wat? Na 3 maanden me tonnetje rond te hebben gegeten (en gedronken, oei) is het weer tijd voor het normale leven. Maartje en ik kletsten even bij tijdens een lekker rondje. Het ging niet meer super, dus we moeten het weer langzaam opbouwen.
Rechts: En ook mijn kamer is klaar voor school. Ik had alles al redelijk goed opgeruimd, en zondagavond haalde ik nog even snel de stofzuiger er doorheen. Helemaal schoolproof!

Aankomende week staat in het teken van Utrecht. Het begint allemaal nog met intropraatjes, maar aan het einde van de week beginnen ook de colleges. De zomervakantie is nu voorgoed voorbij, maar gelukkig staat er nu een leuk nieuw avontuur te wachten! Verder heb ik nog heel weinig plannen voor deze week, en jullie?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten