woensdag 24 september 2014

NOTD – Grey Matter, Rimmel

IMG_2619

Toen ik een jaar of 3/4 geleden nagellak spaarde en iedere middag een ander kleurtje aan de beurt was, wilde ik niets liever dan van alle kleuren een flesje nagellak hebben. Het is tegenwoordig misschien moeilijk te geloven, maar het was toch echt zo: grijs was nérgens te vinden. Volgens mij was Catrice een van de eerste die een grijstint uitbracht, en niet lang daarna volgde Rimmel met een lichtgrijs lakje. Eigenlijk sla ik deze kleur altijd over als ik mijn nagels wil lakken, maar gelukkig deed ik dat dit keer eens niet! Grijs is back in the game, besloot ik vorige week!

IMG_2605IMG_2627

Het is niet bij dit ene grijze lakje gebleven, ik heb er nog wel een paar, maar dit is zeker mijn favoriet! Het is een hele creamy, lichtgrijze lak zonder glittertjes of glansjes zoals je ziet. Het dikke kwastje lakt prima en na 2 laagjes ben je klaar.

IMG_2632

Hij heeft een flink tijdje stof staan vangen op mijn nagellakplankje, maar ik weet zeker dat ik hem nu weer eens zal gebruiken. Dit moet ik echt vaker doen, nagellak kiezen waar ik niet meteen aan denk! Dragen jullie wel eens grijze nagellak?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten