woensdag 20 augustus 2014

Utrechtse Introductie Tijd #UIT2014

UITcollage

Ik besef het nog niet helemaal, maar over een paar weken ben ik officieel student en ga ik mijn dagen doorbrengen in Utrecht. Ik kende (of eigenlijk nog steeds ken) Utrecht voor geen meter want ik kom er gewoon nooit. Gelukkig was daar de UITweek! Om te voorkomen dat ik straks te laat kom bij colleges doordat ik verdwaald ben, schreef ik me hiervoor in. Tijdens de UITweek worden 3500 bijna-eerstejaars in groepjes gedeeld waarmee je 4 dagen lang de stad gaat verkennen. Gelukkig had ik een superleuk groepje waar ik overdag gezellig mee kon kletsen, en ‘s avonds goed mee kon feesten!

UITcollage2

Ik heb echt een supergezellige week gehad en ik snap eindelijk een beetje hoe Utrecht in elkaar zit. Het is niet zo moeilijk, ik weet het, ik weet het. We hebben in een boot door de grachten gevaren, lacrosse gespeeld, karaoke gezongen, uitgeslapen, jambe gespeeld en ik heb bier leren drinken. Ook zijn we naar héél veel studentenverenigingen geweest waar feestjes waren of rondleidingen. Ik heb me nergens ingeschreven, wie weet volgend jaar! Na deze dagen ben ik er nóg zekerder van dat Utrecht een goede keuze is geweest, het is echt zo’n sfeervolle en leuke stad!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten