dinsdag 3 juni 2014

Shoppen – Rotterdam

IMG_2347

TOP H&M €14,95   SHORTS H&M €9,95   UNDERWEAR HEMA €3,00   ALL STARS CONVERSE €69,99   WENKBRAUWGEL ESSENCE €1,99   CONCEALER ESSENCE €1,99   NAILWHITENER ESSENCE €1,89

Als ik ergens al een lange tijd naar uit keek, dan was het shoppen! Voor en tijdens de examens was geen optie, maar mijn kledingcrisis werd erger en erger. Maandag was ik helemaal klaar voor een dag intensieve shopping maar ik vond de collecties in de winkels nogal tegenvallen. Ik had gehoopt met iets meer thuis te komen, maar in ieder geval heb ik een paar leuke dingen kunnen kopen. Mijn oude zwarte All Stars waren nodig aan vervanging toe, maar ik schrok wel van de nieuwe prijs! 70 euro! Voorheen waren ze altijd 60, misschien 65, toch?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten