zondag 1 juni 2014

1/6/14 – een eigen auto!

2014-06-01 15.23.09-2
Kijk hem eens shinen! Ruim een maand geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald en nog geen twee weken later stond dit leuke autootje al voor de deur. Een fiat 500 uit 1997 om precies te zijn. Best een oude dus, met ook heel wat deuken, krassen en beperkingen, maar mij hoor je niet klagen! Ik heb hem gekregen om zo goed mogelijk te leren rijden door het simpelweg vaak genoeg te doen. De auto van mijn ouders is heel groot en die pak je niet zo snel voor een klein rondje. Daarbij ziet het er ook nog eens heel raar uit wanneer ik met mijn 1.63 uit die auto stap, haha.
Vandaag heb ik mijn broertje zover gekregen hem compleet te stofzuigen, schoon te poetsen en in te smeren. Nu hij hondenhaarvrij is, van de hond van de vorige eigenaar, is het écht mijn auto! Heel leuk!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten