vrijdag 13 juni 2014

GESLAAGD!

IMG_7536

Ik geloof niet dat ik ooit zó blij ben geweest: ik ben geslaagd! Ik had een verschrikkelijk slecht gevoel over de centrale examens en was heel bang voor de 5,5 gemiddeld die ik daarvoor moest halen, maar ik heb het gered! Toen mijn mentor me aan de telefoon het goede nieuws vertelde, barstte ik in huilen uit. Zo enorm veel tranen van opluchting, dat moment vergeet ik echt nooit meer. Mijn mentor hield het zelfs niet droog aan de andere kant van de lijn, vertelde ze me ‘s middags op school bij het ophalen van de cijferlijsten. De zorgen die ik had waren niet helemaal onterecht, want hele mooie cijfers heb ik niet gehaald. Er zaten gewoon één of twee héél erge meevallers tussen, wat er voor heeft gezorgd dat ik in één keer geslaagd ben voor mijn vwo-diploma mét een extra vak! Maar dat maakt niet uit: ik ben geslaagd, ik heb straks mijn diploma. Ik ben zo blij!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten