maandag 1 april 2013

MARCH(IN) ON

En er is alweer een maand voorbij! Een maand waarin ik uren (misschien zelfs dagen) in de bus heb doorgebracht, mijn leven als 16-jarige een waardig afscheid heb gegeven in de kroeg, veel te veel aan school heb moeten doen en ook de maand waarin de zomertijd weer is ingegaan! Klik op ‘meer lezen’ voor de foto’s van deze vreemde maand!

IMG_2726IMG_2747
Links: De laatste dag van de geweldige skireis was op 1 maart, dus er moet toch echt nog even een foto in dit overzicht!
Rechts: Kennen jullie die reclame van Heineken met die gillende vrouwen en mannen? Zo waren wij ook bij het zien van onze hotelkamer in Berlijn!

IMG_2758IMG_2767
Links: We mochten een avondje uit in Berlijn, maar we moesten 11 uur thuis zijn en er gingen 2 leraressen mee. We mochten ook niet het centrum in en daarom hebben ze gezocht naar een bar in een buitenwijk. Boven een kebabzaak hing een bordje met ‘bar’ en de leraressen hebben ons min of meer gedwongen om daar genoegen mee te nemen. Ik had last van plaatsvervangende schaamte. Het was echt zo erg.
Rechts: In de H&M in Potsdam kwam ik dit shirt tegen! Huh!? Jammer dat ie echt superlelijk stond!

IMG_2934IMG_2788
Links: … and relax.
Rechts: Hardlopen, ging niet meer zo lekker helaas.

IMG_2819IMG_2820
Links & rechts: Beau the birthdaygirl!

IMG_2930IMG_2855
Links: Pfffffft wat een onzin!
Rechts: Birthdaybrownie gebakken voor bij scouting.

IMG_2911IMG_2928
Links: Leren in het zonnetje die heel, héél af en toe even te zien was.
Rechts: Woensdagavond was de maan heel mooi! Aan twitter te zien was ik niet de enige die dat vond.

IMG_2937
Binnenkort geef ik met vriendinnen een feest en we gingen de locatie (de opslagruimte van mijn vader) even bekijken zodat we konden zien wat er allemaal gedaan moest worden.

IMG_2943IMG_2978
Links: Vrijdagavond gezellig met Pascale en een paar padvinders naar ‘t Centrum in het dorp.
Rechts: Na een dag hard werken was ik wel weer toe aan ontspanning, dus daar gingen Pascale, ik en de padvinders weer! Normaal gaan we altijd naar een andere kroeg in het dorp, maar eigenlijk is het bij deze ook altijd heel gezellig.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten