donderdag 28 maart 2013

REISVERSLAG - BERLIJN

DSCN1502
Ik hoefde mijn koffer na de skireis niet op te ruimen, want twee dagen later zat ik alweer in de bus richting Berlijn! Alweer met school, maar dit keer verplicht (wat vervelend nou) en met een paar hele klassen. Zoals ik in een eerder artikel al vertelde ben ik niet heel erg te spreken over Berlijn. Ik vind het maar een grauwe stad waarin alles een bij elkaar geraapt zooitje is. Er hing geen sfeer en ze waren overal aan het bouwen, jammer! Gelukkig was de reis zelf wel heel erg leuk en zijn er weer veel foto’s gemaakt. Klik op ‘meer lezen’!

APDC0137APDC0142
APDC0155APDC0277
Eigenlijk zouden we in een hostel verblijven, maar een paar weken voor de reisweek moesten ze onverwachts gaan verbouwen. Er is toen geregeld dat we met superveel korting in een heel mooi hotel mochten!DSCN1477DSCN1487DSCN1504DSCN1511
De president van Indonesiƫ. Kwamen we zomaar even tegen.DSCN1534
Lunchen in Potsdam. Daarna gingen we naar concentratiekamp Sachsenhausen. Daar heb ik geen foto’s van, maar het was wel heel interessant.DSCN1543
Berlijn bekijken vanuit de Fernsehturm, 205 meter hoog! DSCN1561
In het Hamburger Bahnhof Museum. Hier moest ik als kunstvakleerling verplicht heen, maar er was gelukkig een leuke expositie :)berlijn3DSCN1570DSCN1587
Middagje naar de dierentuin.
berlijn2

Zo, en nu is het voorlopig wel klaar met die reisverslagen, haha.
Ik heb veel mensen raar horen reageren toen ik vertelde dat ik Berlijn maar niks vond, en ik ben eigenlijk heel benieuwd of jullie er ooit geweest zijn en wat jullie er toen van vonden!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten