vrijdag 22 maart 2013

REISVERSLAG - SKIËN IN OOSTENRIJK

skireis7
Dat mijn skireis alweer veel te lang geleden is, vergeten we vandaag even, want ik wil jullie graag alle leuke foto’s laten zien! Een week lang ben ik met bovenstaande groep gaan skiën in Saalbach-Hinterglemm, en ik heb nog nóóit zo’n leuke skivakantie gehad! Heel de school kon zich opgeven maar de meeste mensen kwamen uit de 5e en 6e klas, heel gezellig dus! De eerste vijf dagen hebben we geskied in groepjes met een leraar (wat juist heel gezellig was, geloof me) en de laatste twee mochten we ‘vrij’ skiën. Ik heb het zo leuk gehad! Maak je klaar voor een overload aan foto’s!

IMG_2513IMG_2610
IMG_2542IMG_2555
Het uitzicht vanaf het topje van een berg. To die for. IMG_2587
Oostenrijks bier is vieeees!IMG_2603IMG_2621
In de taxi op weg naar Hinterglemm om uit te gaan, met ‘I Love It’ heel hard vanuit de radio.
skireis2
’Hé, mijn hoofd moet er ook nog tussen!’IMG_2635
Après-skiën!
IMG_2654IMG_2726
Gezellig avondje in het hostel, en mijn mooie val off-piste. De laatste dag ging ik voor het eerst hele stukken off-piste en ik ben een paar keer goed gevallen. Ik heb echt doodsangsten uitgestaan, haha. Maar het was leuk!skireis3
Een avondje naar een zwembad met stoomkabine om even lekker op te laden. IMG_2673
IMG_2676IMG_2679
Oostenrijks beste gerechten op de menukaart (die overal hetzelfde is). Fritatensuppe und apfelstrüdel mit vanillesauce. IMG_2689IMG_2691
Al de hele week werd er overal reclame gemaakt voor Mental Theo die zou draaien in een tent op de piste. We besloten er spontaan even langs te gaan en het was zo leuk! Twee derde was Nederlander en de muziek was lekker losbandig! IMG_2710
De laatste dag met Fiona van een enorm lange en zware zwarte piste. Eerst natuurlijk nog even stoer poseren bij het zwarte bordje.
IMG_2699
Een avond gingen we eten in een hutje op de piste, en daarna gingen we sleeënd naar huis (zo gevaarlijk als maar kan, maar goed.) We hebben eerst in strandstoelen naar de zonsondergang gekeken. Ik heb een week vol met ‘dit is het leven…’- momenten gehad, onder andere hier! Als er weer zoveel gezellige mensen meegaan volgend jaar, ben ik er ook zeker weer!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten