zondag 17 maart 2013

IT’S MY BIRTHDAY!

IMG_0962IMG_2820
Plaatste ik een jaar geleden nog een overenthousiaste post over het 16 zijn, heb ik nu alweer afscheid moeten nemen van die heerlijke leeftijd! Jaja, precies 17 jaar geleden (17 maart 1996, zondagochtend 8:45) kwam ik zonder te huilen ter wereld. Een echt zondagskindje. Ze-ven-tien. Ik kan het zelf nauwelijks geloven. Hoewel zeventien natuurlijk veel beter klinkt dan dat afgezaagde zestien, ga ik het wel missen hoor. Zestien is wel een beetje dé leeftijd, toch? Er verandert waarschijnlijk helemaal niks (behalve loonsverhoging!), maar dat geeft niet, want hoe het tot nu toe gaat is helemaal prima!
Gisteravond ben ik met vriendinnen gezellig naar de kroeg geweest en daarna bleven ze logeren. Vandaag (wat daar nog van over is) wordt het lekker rustig met een beetje taart en ‘s avonds ga ik sushi eten met mijn ouders en broertjes! Voor familie vier ik het later nog een keer en binnenkort geef ik samen met vriendinnen een feest, dus ik ben volgende maand gewoon nog twee keer jarig, haha! Fijne zondag!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten