zaterdag 17 maart 2012

Happy birthday to ME!

Jaaaaaaaaaa! Vandaag ben ik eindelijk 16 geworden!
Buiten dat ik vanaf nu legaal mag drinken, roken (geen behoefte aan), scooter mag rijden (ook geen behoefte aan), uit mag gaan, over een half jaar mag autorijden, loonsverhoging krijg, naar 16+ films mag, min of meer als meerderjarige word gezien (officieel nog niet natuurlijk) klinkt het natuurlijk ook al een stuk leuker dan '15 jaar'!

Een paar weken geleden heb ik m'n cadeau alvast gekregen :)

Mijn planning voor vandaag ziet/zag er als volgt uit :
0:00 --> JARIG! (legaal!) wat drinken in café op dorp met vriendinnen
2:00 --> naar huis (uurtje later dan normaal :) Een paar vriendinnen blijven slapen
5:45 --> de wekker gaat. Pascale moet werken om 7:00 dus die moet ik even het huis uit helpen
6:45 --> terug in bed
?:?? --> uit bed
?:?? --> ontbijt
?:?? --> pascale ophalen van haar werk
?:?? --> taart & iets met alcohol kopen en eten/drinken (nee ik ga niet meteen helemaal los, maar gewoon even omdat het kan, haha!)
?:?? --> avondeten
?:?? tot 23:59 --> ??

Geen opmerkingen :

Een reactie posten