dinsdag 19 februari 2013

RED MIJ UIT MIJN BLOGDIP

IMG_0665
Hmmm ik zit op het moment weer een beetje in zo’n blogdipje. Ik heb heel veel ideeën en ik wíl wel, maar ik krijg het er gewoon even niet uit. Het is verschrikkelijk frustrerend, zeker omdat ik van plan was/ben om een beetje vooruit te schrijven aangezien ik er binnenkort twee weken lang niet ben. Misschien dat ik een beetje op gang kom als ik weet wat jullie nou eigenlijk het leukst vinden om te zien op mijn blog! Vinden jullie columns leuk om te lezen, of zien jullie liever foto’s van mijn (nagellak)collectie? Of vinden jullie tags, artikels over muziek, recepten of andere artikels leuker? Ik ben bereid alles te proberen, het enige waar ik me niet aan ga wagen zijn make-up tutorials, haha ;)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten