zaterdag 16 februari 2013

TAG: LITTLE FASHIONABLE ME

IMG_0614
Ik vind tags altijd heel leuk om in te vullen en vooral deze van Jiami sprak me aan. Ik kijk bijna wekelijks mijn fotoboeken door (ik weet niet wat dat is, maar het verveelt gewoon nooit!) dus ik vond het heel leuk om foto’s uit te zoeken voor deze tag. Het was best moeilijk, want ergens heb ik nog best wel vrede met de kledingkeuze van mijn moeder. Het was niet allemaal even modieus maar over het algemeen heeft ze het netjes gedaan.

IMG_0618
Wat was jouw vrolijkste outfit?
De hele foto is al vrolijk! De combinatie van de trui met bijpassende maillot en een spijkerrok met sterretje vind ik zo leuk om terug te zien. Of het toeval is dat de kledingstukken zo goed matchen weet ik niet, maar ik weet wel dat ik dit vroeger heel graag droeg :)

IMG_0612
Welk kledingstuk zou je nooit meer willen dragen?
Oh, moeders… Die schoenen… Ik liet jullie pas nog een collage zien van look-a-like timberlands uit de late jaren 90, maar zo te zien sloeg ik begin jaren nul compleet om. Mijn moeder vond ze waarschijnlijk heel stoer in die tijd, maar nee, deze schoenen zou ik nooit meer vrijwillig dragen.

IMG_0610
Aan welk kledingstuk heb je fijne herinneringen?
Deze (verschrikkelijk oncharmante) foto werd gemaakt tijdens de bonte avond van mijn allereerste echte zomerkamp met scouting. Ik was hier zeven en ging voor het eerst zonder ouders ‘op vakantie’. Ik droeg nog net elke dag een schone onderbroek, maar uit deze baggy broek met zakken was ik echt niet te krijgen, haha.

IMG_0626IMG_0621
Bij welke outfit denk jij momenteel ‘noooh’?
Deze, zonder twijfel. Op de eerste foto was ik pas een paar weken oud en dit was mijn eerste lachje. Ik vind het zelf een héle lelijke babyfoto en de kleding die ik draag maakt dat alleen maar erger. Dat bandje! Ik had nog niet eens haar. De foto ernaast vind ik ook niet om aan te zien, haha. Denim on denim, om het maar even heel hip te benoemen, maar dan zo nét niet. Vergeet de roze streepjes sokken en witte hardloopgympen niet.

IMG_0628IMG_0627
En welk kledingstuk vind je wel leuk?
In het eerste lieve jurkje met schaapje werd ik gedoopt. Ik vind het leuk dat mijn moeder niet zo’n tuttige, typische doopjurk heeft gekozen, maar juist een heel schattig en kindvriendelijk jurkje. De jurk ernaast heeft mijn tante gemaakt terwijl ik nog niet eens was geboren, en het nog niet eens bekend was dat ik een meisje zo zijn. Ik vind hem heel lief!

Extra!
IMG_0631IMG_0632
De tuinbroek zie ik vaak terugkomen als ‘noooh’ in deze tag op andere blogs, maar ik vind hem juist heel lief!

IMG_0614
Op de camping deed ik een keer mee aan een modeshow waarbij je je eigen jurk moest maken van een vuilniszak. Ik werd eerste en won een horloge!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten