dinsdag 15 januari 2013

THE CARRIE DIARIES

tcd
Ik werd er vorige week al op gewezen door een lezeres, en ook een vriendin was er gister enthousiast over: The Carrie Diaries. Jullie kennen vast allemaal Sex And The City wel. De hoofdpersoon, Carrie Bradshaw, heeft nu een ‘eigen’ serie die zich afspeelt in de 80’s! We zien dus als het ware het verhaal dat aan Carrie in SATC vooraf gaat, heel leuk! Ik vind SATC echt geweldig, dus deze serie zat meteen helemaal goed. De eerste aflevering werd gisteravond uitgezonden in Amerika en hoewel ik nu eigenlijk heel hard zou moeten leren (het is weer tentamenweek..) zit ik dus te genieten van die allereerste aflevering.
De serie is te volgen op de bekende site www.sidereel.com maar ik kon daar nog geen goede link vinden, dus ik keek hem via deze link. Ik ben heel benieuwd naar de rest van de serie!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten