vrijdag 18 januari 2013

TENTAMENWEEK VOORBIJ, WAT NU?

IMG_2167
Jaaaa de tentamenweek is voorbij en nu is het weer tijd voor allemaal leuke dingen! Of ik ook nog een beetje voldoendes heb gehaald is dus even niet meer belangrijk, maar waar ga ik me nu dan wél mee bezig houden?
Zomervakantie plannen & boeken – Lekker tegenstrijdig met die foto hierboven, maar ik ga het hier toch écht al typen: zomervakantie! Deze zomer ga ik weer heerlijk volplannen met leuke dingen, net als ik vorig jaar heb gedaan! Ik ga sowieso twee weken met scouting op kamp en ik ga waarschijnlijk ook 2 weken met mijn ouders naar het buitenland (hoe wie wat waar wanneer is nog onbekend). Daarnaast willen mijn vriendinnen en ik ook héél graag samen een weekje weg en we denken op het moment aan het lichtelijk ordinaire feesteiland Terschelling, haha. Er is nog helemaal niks zeker, maar we moeten binnenkort wel gaan plannen en boeken.
Spiegelreflex kopen – Ik heb het geld, ik heb motivatie, ik heb een mooi exemplaar op het oog en ik ben er klaar voor. Het enige probleem is dat ik nog even een (web)winkel moet vinden waar ze hem verkopen met het liefst nog een mooie aanbieding en/of een leuke lens erbij! Ik denk aan de Canon 500D, dus heb je tips: tell me! Oja, ik wil het liefst ook meteen zo’n afstandsbediening en een statief :)
Inwerken op de brood- en deli-afdeling – Ja, jullie lezen het goed, na al die maanden hebben ze dan ein-de-lijk een plekje voor me op de brood- en deli-afdeling bij de AH! Vanaf volgende week zaterdag ben ik dus geen vakkenvuller meer, maar een verkoopmedewerker :) Ik moet nog een cursusje doen en ik word binnenkort ingewerkt. Ik heb er zin in, ben wel weer toe aan wat nieuws!
Shoppen – Ik heb hoognodig nieuwe kleding nodig (jaja echt) en aangezien ik nog heel wat kleedgeld overheb kan ik het me dus veroorloven. Ik móet een nieuwe spijkerbroek en ik wil ook graag nog een paar leuke laarsjes.
Sushi eten – Vanavond ga ik gezellig met de hele klas naar een sushirestaurant! Ik ben gek op sushi en daarna gaan we ook nog naar ons favoriete café dus dat wordt zeker een leuke avond!
Edit: ik wist dat ik iets belangrijks vergat! Ik moet ook binnenkort eens mijn rijlessen gaan regelen.. Ik word al zenuwachtig van het idee dat ik achter het stuur moet, maar het moet van mezelf!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten