donderdag 31 januari 2013

TAG: FIRST THINGS

IMG_0501-001
Vanmorgen werd ik voor de ‘First Things Tag’ getagd door Josephine, heel leuk! Ik heb hem meteen ingevuld! Ik tag Lisa, Kim, Elbrich en Aniek, maar iedereen mag hem natuurlijk overnemen :)

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt.
Ik word altijd wakker alsof ik in een coma heb gelegen. Voordat ik doorheb dat mijn wekker aan het afgaan is, zijn we alweer 5 minuten verder. Dan snooze ik hem nog minstens 2 keer en ik pak mijn mobiel erbij om even snel te zien of ik nog mailtjes etc. heb.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat.
Ik ga nooit naar de sportschool, maar als ik ga badmintonnen kleed ik me meestal thuis al om en doe ik daar m’n schoenen aan.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school.
Die zware tas dumpen en wat te eten en drinken pakken.

Eerste auto.
Ik heb wel een fiets..?

Eerste ongeluk/verkeersovertreding.
Voor zover ik weet heb ik nog nooit een verkeersongeluk gehad. Wel een paar keer ‘net niet’, maar nooit echt.

Eerste liedje dat in je opkomt.
Year of Summer van Wildstylez. Puur omdat ik die luister op het moment, haha.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was.
Pffff, dat zijn nogal wat dingen geweest. Moeder, prinses.. zangeres? Denk ik.

Eerste keus qua drinken.
Cola Light van de Lidl.

Eerste keus dessert.
Stroopwafelpudding.

Eerste grote aankoop
Mijn Canon 550D! Niet helemaal zelf betaald overigens.

Eerste baantje.
Ik pas al op sinds ik 13 ben, maar ik heb vanaf mijn 15,5e ook anderhalf jaar vakken gevuld.

Eerste keer in het vliegtuig.
In 1999. Ik was toen net 3 en ging met mijn ouders en broertje van 1 naar Griekenland. Geloof het of niet, maar ik herinner me er echt nog iets van.

1 opmerking :

  1. Bedankt voor het taggen! Ik heb deze alleen laast al gedaan. Haha wat je wou worden; moeder, schattig :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen