maandag 28 januari 2013

1 JAAR IKBENBEAU!

IMG_0453
Happy birthday to my dear blog! Precies een jaar geleden besloot ik mijn leven met jullie te delen en plaatste ik mijn eerste artikel. Al een jaar lang ben ik lekker aan het schrijven en ik ben het nog lang niet zat! Ik probeer sinds een paar maanden er wat meer tijd in te steken zodat het allemaal wat leuker is om te lezen, want vooral de eerste paar maanden schoot het er vaak bij in. En dat vind ik zonde, want het is zo’n lekker gevoel om na het schrijven van een leuke post op ‘publiceren’ te klikken en er lieve reacties op te krijgen!
Veel volgers heb ik nog niet (9 op Bloglovin) en dat zie ik het komende jaar graag veranderen :) Ik kan wel heel voorbeeldig zeggen dat ik het ‘echt echt echt’ niet doe voor de volgers en reacties, maar dan zou ik liegen. Als dat me niets uit zou maken had ik net zo goed een dagboek kunnen beginnen. Ik hou wel van een beetje aandacht ;) Haha.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten