vrijdag 1 februari 2013

GELD BESPAREN MET BESLIST.NL

(Gastartikel, geschreven door mij)Vastleggen in volledig scherm 30-1-2013 205356.bmp
Dat ik mijn (nu al) geliefde spiegelreflexcamera voor een mooie prijs heb gekocht, weten jullie ondertussen wel. Maar het laagste prijsje was het zeker niet. Zonder actie leg je daar namelijk een flinke 550 euro voor neer, en dat moet goedkoper kunnen! Dat dachten ze bij beslist.nl ook!
Op deze site worden veel, héél veel producten van verschillende winkels en webshops vergeleken, zodat je heel makkelijk voor de laagste prijs kunt gaan! Wegwerpcamera’s, spreuktegeltjes, glitterpumps, opladers, stofzuigers, bedden; je kunt het er allemaal vinden. Op deze site kun je producten heel eenvoudig filteren op soort product, prijs, kleur, merk, winkel en zelfs op materiaal. Vervolgens zie je het product waar jij naar op zoek bent verschijnen en wanneer je daar op klikt, kun je alle aanbieders met elkaar vergelijken. Mocht je de levertijd en goede recensies belangrijker vinden, dan zit je er ook goed. Dit kunnen wij, arme scholieren en studenten, zéker goed gebruiken!

Onderstaande producten heb ik op mijn denkbeeldige wishlist staan, en op beslist.nl kon ik zien waar ik ze voor de laagste prijs kon kopen. Hebben jullie wel eens gebruik gemaakt van deze site?

imageimageimage

Geen opmerkingen :

Een reactie posten