maandag 7 januari 2013

5 X LEUK (2)

IMG_2060
Ik heb echt het lekkerste bed óóit. Dat weet ik zeker. En het is nóg lekkerder als hij net vers is opgemaakt met schone kussenslopen etc. Aah, zo lekker :)

IMG_2059
Dit lampje heb ik met Sinterklaas bij scouting van Maaike gekregen. Heel leuk nachtkast-accessoire, en hij geeft echt verassend veel licht voor iets wat binnen dat budget moet hebben gepast, haha.

IMG_2117
Ik heb deze vakantie best veel uitgevoerd, maar ik heb ook héél veel jogginsbroek-dagen gehad, en daar hoort natuurlijk ook een lekkere trui bij! Deze trui was ooit heel lekker zacht aan de binnenkant en hij had ooit ook nog enigszins vorm, maar nog steeds draag ik hem thuis extreem vaak.

IMG_2115
Ik ben echt een tapas-type. Al die kleine hapjes vind ik echt superlekker en ook crackertjes en toastjes tussendoor gaan er bij mij wel in. Was ik eerst helemaal into de tapenade, is het nu pesto. Heerlijk! Ook op brood of door een salade!

IMG_2116
En ik heb ook weer een nieuwe verslaving wat series betreft: Sex And The City. De films vond ik al geweldig, maar ik had er nooit bewust over nagedacht dat er ook gewoon hele seizoenen met afleveringen bestaan. Toen ik deze vakantie een site vond waar álle afleveringen op te zien zijn, heb ik daar ook volop gebruik van gemaakt. Beetje jammer dat aanstaande donderdag de tentamenweek begint, want de drang om even snel een aflevering te kijken is dan dramatisch groot.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten